Ochrana dýchacích cest



host - 166.59 (?) 
27.2.2014 14:03, zobrazeno: 4140x

Dobrý den,

pracuji jako lesní dělník a několik týdnů v roce pracuji s přípravkem Roundup. Při použití motorového postřikovače je aerosol opravdu všude. Rád bych věděl, jaký typ respirátoru, či polomasky je vhodný použít pro ochranu dýchacích cest. Hledal jsem na netu, ale moc se v tom neorientuji. Cenu bych uvítal cca do 1000.- a finančně dostupné příslušenství (filtry) uvítám také. Jestli mi můžete doporučit konkrétní typ-značku, budu rád. Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 39.219 (?), 27.2.2014 14:24

Na zahradu na aplikaci postřiků mot. rosičem jsem zvolil polomasku 3M 6000 s filtry ABE 1 které jsou účinné při práci s agrochemikáliemi. Být v ní ale celý den by nejspíš ale příjemné nebylo. Na čumáku mi sedí parádně ale premiéru v akci bude mít až při postřiku meruněk. Vlezl jsem se myslím do 850 včetně poštovného.  j.c.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 18.68 (?), 27.2.2014 15:43

Dobrý den. Vlastním asi stejnou, nebo hodně podobnou jako pán, který Vám už odpověděl. Zrovna před chvílí jsem ji měl na obličeji při postřiku broskvoní. Skutečně vyhovuje. Tyto polomasky nabízí jistě každý dobrý prodejce ochranných pomůcek. Co ale za sebe napíšu, cenu dejte úplně bokem, Vaše zdraví je přednější, než pár ušetřených korun. Znal jsem osobně bývalého agronoma, který už nosil na rameni přístroj, který mu pomáhal dýchat. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 27.2.2014 15:56

Ono tolik nejde o poškození průdišek a plic, jako o to, že většina látek projde plícemi do krevního oběhu a následně je musí zpracovat ledviny a játro. Ztvrdlá játra nejsou tolik vidět, ale o to je to nebezpečnější.