Garážová vrata Ostrava   |   Garden-shop.cz   |   Nakupka.cz   |   ZeleneUdoli.cz
Informace o serveru  |  Reklama  ||  Úvodní stránka  
Kalendář Diskuze Inzerce Vyšlo Počasí
Diskuze

Seznam témat
> Palmy > Kokosová palma

Partnerem sekce Okrasné dřeviny je Zahradnictví Franc - okrasné dřeviny, růže, trvalky

Kokosová palma

Radek Šťastný (49) - xxx.xxx.34.178 (?), 26.7.2010 21:58
Dalsi tyden a jeden kokos prasknul, mleko z nej jeste castecne tece, zatim zadny smradek.Zbyle dva budto syci nebo nic a ten nejlepsi zatim hnedne (tvrdne, nehnije) kminek... tak uvidime... Zacinam experimentovat s ananasem :-o Halo lidi, je tu vubec nekdo??? :-o
Ukázat polohu příspěvku v diskuzi >
Připojit reakci

Nejnovější příspěvky v tomto vláknu:
Pěkné Renato, Ovar, 1.9.2010
Dobrý den, Mám kokosovou palmu 3.rokem pěstovan..., Renáta Krumpárová , 1.9.2010
ahoj Davide, diky za rady take jsem laik 1) pre..., Radek Šťastný, 28.8.2010
Dobrý den, jsem absolutní laik. Nicméně na zákl..., host, 27.8.2010
To by me taky zajimalo :-o, zatim vsechny palmy co..., Radek Šťastný, 25.8.2010

Kokosová palma

Eva Audyová (4) - xxx.xxx.40.70 (?), 26.11.2007 13:37, počet návštěv: 49182
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,

koupila jsem si kokosovou palmu ale už po týdnu se na listech objevil hnědý flek a na kokosu také. Je umístěná v obýváku, zhruba 2m od oken.

Jak jí zachránit?

Obrázky:
hnědý flek na listu
hnědý flek na listu
Bez názvu
Bez názvu
Připojit reakci

Kokosová palma

bucko (47) - xxx.xxx.225.4 (?), 26.11.2007 15:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Kokosová palma je chyták na lidi. Nelze ji totiž úspěšně pěstovat a většinou hyne!! Josef Bučko
Připojit reakci

Kokosová palma

host - xxx.xxx.1.3 (?), 27.11.2007 6:53
Vypadá to na hnilobu, či plíseň, viděla bych to na reklamaci, když se Vám to objevilo do týdne po nákupu.
Připojit reakci

Kokosová palma

host - xxx.xxx.1.3 (?), 27.11.2007 7:07