Pěstování orchideí



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
mipro - (1) 
3.7.2004 10:21, zobrazeno: 591042x
Mám stejný problém, s kterým se zde budu asi opakovat, ale přesto ... Dostal jsem orchidej a jako začátečník v pěstování orchideí nevím ani jak se jmenuje a tedy nejsem schopen si někde najít nějakou informaci o nárocích na stanoviště atd. Můžete mi někdo doporučit nějaký web, na kterém bych našel buť klíč k určení druhu, nebo nějaký obrázkový web kde bych mohl porovnat svoji orchidej s jejich fotogalerií ... třeba bych konečně věděl jak se o ni starat něž mi chudinka zajde. Děkuji... PS.: Jestliže by byl někdo ochoten mi v určení druhu orchideje pomoci sám, rád nafotím potřebné detaily a mu je e-mailem.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host, 7.7.2004 12:36
Pro porovnání vaší orchideje s jinými druhy zkuste fotografie na www.sweb.cz/pollinia nebo www.sweb.cz/bijar. Bohužel tam není nic o pěstování, ale možná, budete-li vědět o jaký druh se jedná, že najdete odpověď v literatuře.Pokud budete mít zájem, napište na adresu: hp@csadlb.cz - nějaké zkušennosti mám a ráda se s nimi podělím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 55.146 (?), 22.8.2007 12:40
Prosím o radu, nevím zda po odkvětu orchideí ustřihnout větvičku, nebo jí nechat, co mohu udělat pro další květ apod.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 1.3 (?), 23.8.2007 10:07
Odkvetlou větvičku (stonek) určitě neodstraňujte, neboť na něm opět obrazí a vykvete znovu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
David Janošek - (34), 28.8.2007 14:57