výběr tlakové myčky



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 4.243 (?) 
27.3.2009 8:40

Dobrý den René, ano tento ventil jsem měl problém včera z těla dílu dostat ven. Musel jsem to za tu tyčku uchytit do kleštin hlavy soustruhu, abych ji čímkoli jiným neponičil a nepodrápal. Šel opravdu ztuha, ale je venku. Pod ním humus a bordel stejně tak na té tlačné pružině. Když už se v tom tak rýpu nakoupím nové O-kroužky, to je zanedbatelná položka, ale ne u Karchera, u normálního spocializovaného prodejce na tento druh těsnění a neměl by být problém. 
O kuličkových ventilkách co psal Robert jsem je našel a zdá se nemají chybu.
Měl bych ještě jeden dotaz. Díly, co mají na sobě O-kroužky a patří do děr bych asi měl před zpětnou montáží něčím přimáznout. Lze použít vazelína na vodní čerpadlo motoru? Myslím to je A2, nebo je nevhodná?
Pánové Roberte a René díííky, já to snad na základě vašich dobře míněných textů oživím!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2009 11:14

Dobrý den pánové, poprosil bych o radu. K 520 M voda v oleji, takže emulze. Znamená to vyměnit obě těsnění. Jak dole tal to co je v hlavě. myslím si, že měnit ten silon. kus mezi oběma těs. kroužky není třeba neb netěsní ale jen vede a tlačí na těsnění v hlavě. Napadlo mě ale, když už to mám tak rozdělané podívat se na ten tlak. ventil, že bych vyměnil nějaký ten O-kroužek. Sundal jsem krycí plech ventilu, který drží dva šroubky a vůbec mě nenapadá jak dál. Civí na mě tyčka ventilu kolem ní silon v díře a nic co by naznačovalo jak s tím ven. Otázka taky je zda to je vůbec demontovatelné.
Žádám vás, hlavně pány Roberta a Reného, o pár řádek, zda mnou zamýšlené výměny postačí k opravě případně doplnění a nějakou radu jak na ten ventil a zda vůbec. Do poslední chvíle stroj jel bez problémů a jen náhodou, při jeho ukládání jsem si všiml, že z něho kape "mléko". Stár třináct let.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 154.90 (?), 29.3.2009 12:47

Vaše úvaha je správná, musíte vyměnit gufera a manžety, ostatní díly, pokud vypadají nepoškozeně můžete nechat. Je potřeba ovšem zkontrolrvat důkladně vrchní ložisko (hlavně dosedací plochu pístů) a písty zespodu, protože pokud toto běhalo v emulzi, tak tyto díly bývají poškozeny. pokud jsou na ložisku drápance od pístů, a na pístech vespod jsou plošky, tak jsou tyto díly nepoužitelné. Dále na písty přiložte podél šupleru, nebo jiné naprosto rovné pravítko. Písty v místech průchodu manžetami mívají zmenšený průměr a v takovém případě by již nešly použít. Jak na vytažení řídícího pístu nevím, musel bych mít stroj před sebou, snad poradí René.  Robert

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2009 16:02

Troufnu si říci, že jsem moji závadu odhalil za včas a čvachtání ve směsy oleje s vodou bylo krátkodobé. To vrchní ložislo po pterém běhají pístky je takový věneček s kuličkama proti němu od motoru miska s žlábkem na ty kuličky a je stejně, jako písty netknutý. Prověřím ještě to tělo pístků. Kupovat i nové písty by ale už bylo na pováženou. Nevím jejich cenu, ale když gufero do hlavy stojí cca 55 kč bez DPH a jsou tam tři tak cena nových pístků bude pěkná pálka.   Jinak jsem vypral to kul. ložisko 6304 od emulze, vněmž se točí hřídel motoru. Je bez vůle a bez sebemenšího optického náznaku strádání v emulze. Děkuji Roberte za reakci a rád si počkám co případně ještě napíše Rene

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.130 (?), 30.3.2009 11:40

Tlakový ventil (to je ten, s tou "trčící" tyčinkou) se nejlépe vyndá tak, že za pomoci kusu hadry, kterou jej zakryjete zapnete na vteřinu stroj a tlak jej vystřelí ven do použité hadry. Nemělo by se jinak stát nic hrozného, ale pokud jej chcete vyndat mechanicky, pomocí kleští, mohlo by dojít k jeho poškození. Pokud jsou špatné písty, tak sew oprava opravdu již prodraží a je na zvážení, zda stroj opravit, či ne. Olej se dává motorový 15W-40. Ovšem nenalévat plnou převodovku - při práci by mohlo dojít k vytržení těsnění v důsledku zvětšení objemu oleje zahřátím a našleháním. René.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 121.155 (?), 30.3.2009 15:15

Pekny den, Panove pripojim do teto diskuze dotaz: mate nekdo zkusenosti s tlakovou myckou "Bosch AQUATAK 100 PLUS". Vyrobce uvadi ze ma take kovove cerpadlo a cena cca 3200,-. Diky Petr K.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 30.3.2009 20:20

René, proč se dává motorový olej? Chápu, že převodové oleje typu PP jsou husté, ale ty "moderní" řidiny do převodovek jsou také nevhodné? Proč? Mám pohromadě všechna těsění a snad zítra budu kompletovat. Tak se ptám. Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.130 (?), 31.3.2009 8:12

Druh oleje určuje výrobce. Proč se dává motorový olej je v první řadě jeho rpzhodnutí a asi je motorový vhodnější u těchto druhů převodovek více, než převodový. Tak, držím palce, ať to "frčí". rené.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 1.4.2009 19:57

Chtěl bych oznámit, že já mám hotovo!!! Myčka K 520M funguje jak má, nic a odnikud neteče. Trénoval jsem s ní asi jen pět minut a zatím bez závad.
Chtěl bych taky poděkovat pánům Robertovi a Renému za jejich názory a rady, které mi pomohly "jak na to" a abych neobjevoval ojevené. Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 3.4.2009 11:57

Mě se oprava protáhla o čekání na dodání těch těnících gufer a stěráků plus ta přírubová těsnění. Nic méně mám je a namontoval jsem, rozchodil tlak. ventil a dal nové O-kroužky a stroj jede jako dřív. Cena opravy za díly byla přes pětistovku a to mě vede k názoru, že i když je stroj dvanáct let starý se vyplatí za tu cenu a v jeho kvalitě opravit. Kdyby vydžel nyní jen polovinu přiblíží se dvaceti rokům stáří a to si myslím je solidní. Měl jem potřebu už ze slušnosti toto zde napsat, aby hlavně pánové Robert a René a i kolega s K 520 věděl, že i já mám po problému a pánům poděkovat za ochotu při radách. I díky vám jsem opět spokojeným uživatelem Kärcheru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika