Dobrý večer Stando,
neřešil bych to, jak jsem Vám soukromě psal, ale z nového BaS mě vzlýnal olej kolem šroubku, kterým se dostanete k ventilům. Sekačku jsem odvezl do servisu a šroubek snesl utažení a od té doby mám klid. Úkon mě provedl kamarád na počkání. Jen potřeboval tři rozměry ořechů, než šroubek utáhl. Sundal mřížku k výfuku, kterou drží dva rozdílné rozměry šroubků a třetím ořechem teprve utáhl těsnící šroubek.
Na základní údržbu a dotažení šroubků (které nemají nic společného s konstrukcí motoru a upevnění motoru na chasi) dle jeho slov stačí opravdu, jak píšete jeden, až dva rozměry ořechů.
Nejlevnější gola sadu jsem nalezl od Triumfu s 11 ořechy, cenově kolem 200 Kč. Co s dalšími devíti? Budou ležet v sadě nevyužité, pokud si nekoupím Jeepa.
V mém případě potřebuji 3/8, 5/16 na sundání krytu startování a mřížky výfuku, 1/4 na kontrolu dotažení šroubku k ventilům, popř. není nutné.
Děkuji Vám za přehlednou tabulku.