Vytěsnění válců na benzínové pile



- ()
0.0. 0:
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 45.12 (?), 22.1.2014 19:36, zobrazeno: 22475x

Rád bych se zeptal pokud někdo poradí jestli existuje nějaký přípravek na vytěsnění válců u pily.Bylo mi řečeno prej existuje nějakej olej který se namíchá klasicky s benzínem a po nastartování a zahřátí pily by to prej mělo vytěsnit různé rýhy atd na válci.Co je na tom pravdy??Děkuji za odpovědi.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 32.11 (?), 22.1.2014 19:43
Nejlepší je prevence, opotřebení plošné lze zlepšit několika ověřenými přípravky aplikací do válce a ve směsi do oleje. Rýhy jsou neopravitelné, neboť by je něco muselo vyplnit a to dlouhodobě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 45.12 (?), 22.1.2014 20:06

A mohl bych když tak poprosit o nějaký nazev aplikačního prostředku??díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 14.199 (?), 23.1.2014 6:37

Lubrifilm metal. Ale nevím, jak s dvoutaktem. Je určený pro čtyřtakty.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 56.206 (?), 23.1.2014 16:36

Obávám se, že žádný zázračný prostředek, který by Vám do válce a na píst vrátil úbytek materiálu, vzniklý dlouhým provozem, na trhu k mání není. Prodávají se přípravky, které zlepšují kluzné vlastnosti vzájemně pohyblivých povrchů (snižují tření) a minimalizují tak ztráty otěrem, ale zacelit rýhy nebo přidat vrstvu materiálu neumí - přinejmenším zmíněný Lubrifilm (či Ecolube, Prolong, Slick atd.). Nadto se, jak uvádí pan PP., aplikují do olejové náplně motoru či převodovky. Marketingovým žvástům o "tekuté generálce motoru" v lahvičce za pětistovku doporučuji nevěnovat pozornost - zbytečně vynaložené finance. Pan J.S. používá v pilách nějaký Metaltec, zkuste se vyptat na zkušenosti jeho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 181.84 (?), 23.1.2014 20:19

Vzhledem k distribuci paliva a maziva u 2T motorů nejjistější cesta bude oprava / výměna klasickým způsobem.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 14.199 (?), 24.1.2014 6:34

To, že Lubrifilm neumí zacelit rýhy víte, nebo si myslíte? Mám zkušenost, že určité dotěsnění a zklidnění chodu 4t motoru Lubrifilm dokáže. Samozřejmě není rýha jako rýha, že. Pokud jde o Metaltec je to aditivum snižující mezní tření, ne regenerace ploch. V návodu k použití Lubrifilmu u 2T je (bylo) uvedeno vstřiknutí malého množství do válce, několikanásobné protočení a pak start. Osobní zkušenost s takovou aplikací nemám. Taky je otázka, jak dlouho se ten bronz na plochách udrží. Ale to už zabíháme někam moc daleko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 56.206 (?), 24.1.2014 14:42

Dotěsnění a zklidnění běhu motoru nerozporuji, to ale dokáže u 4T i vhodný typ oleje. Zmiňoval jsem úbytek materiálu, vzniklý dlouhým provozem (neboli opotřebení, ojetí či jak chcete) - pokud je velké, přípravek Vám nepomůže. Osobní zkušenost mám s Lubrifilmem B2 (přísada do převodovky) - hlučné převodovce nijak neublížila, ale subjektivně hodnoceno ani nepomohla: zůstala hlučná a řadit šlo i předtím. Rozdíl v rozmezí jednotek dB uchem nepoznám. Objektivní by samozřejmě bylo převodovku rozebrat, proměřit, poté aplikovat přísadu, najet nějaké motohodiny a opět rozebrat a proměřit. Na to nemám čas a ani chuť - zajímá mne "instantní" efekt, ne laboratorní testy - pokud mám opotřebení v desetinách mm, mikrometr mne nespasí... Pokud má tazatel problém s kompresí a pila chcípá, žádné aditivum mu nepomůže, pouze výměna kroužků a pístu, či rovnou kompletu s válcem. Pokud chce jen prodloužit život motoru, prosím - ať testuje.

Máte-li čas a chuť, počtěte si - Přísady do paliv a maziv

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 38.162 (?), 24.1.2014 15:13
Další, který popisuje, co nezná a nevyzkoušel.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 56.206 (?), 24.1.2014 16:24

Pokud myslíte mne, popsal jsem svou zkušenost s LubrifilmemB2  v převodovce. Mimochodem, můžete mi objasnit, kde se v převodovce bere ta vysoká teplota, během níž má docházet k zamačkávání atomizovaných částic do mikroskopických vrypů a trhlinek - tedy okem neviditelných? Já v nádobce našel nějaký olej a v něm práškovou přísadu, snad mletý teflon? - to nevím, ale na kov to tedy nevypadalo).

Pokud myslíte p. Čecha z odkazu, myslím, že ten už něco vyzkoušel a motorařině toho ví docela dost.

Samozřejmě nejsem Vševěd, takže pokud máte vyzkoušený a ověřený tip, který Vás přesvědčil, podělte se - milerád si rozšířím (a určitě ne sám) obzory.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika