Stihl 023



Stránky: 1,  2   
host - 212.188 (?) 
14.11.2011 20:24, zobrazeno: 22741x
Po zahřátí v řezu nemá výkon, jakoby došel benzín, téměř nereaguje na přidání plynu. Pokud je mimo řez, tak akceleruje správně do čtvrt plynu a konec. Při řezání tenkých polen to ještě jaktak jde, protože řez trvá 2- 3 vteřiny, jinak by se taky v řezu zastavila. Díky za rady a informace.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
JIRKA.M. - (24) - 245.29 (?), 14.11.2011 21:34

Dobrý večer. Podle příznaků jak je popisujete bych soudil na zapečené pístní kroužky. Zkuste demontovat výfuk, a s pístem pomalu vyjíždět do horní úvratě.Uvidíte na kroužcích jestli se v drážce pístu po stlačení hýbou. Vetšinou se zapečou u výfuku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 15.11.2011 12:03

Předpokládám, že vzduchový filtr máte čistý. Pevně sedí na držáku a tak ani do karbce se nečistoty nedostávají. Takže první a zásadní potíže jste popsal již sám, je nutno zkontrolovat dodávku paliva do motoru. Tedy palivový filtr, stav membrán v karbci, čistotu sítka v karbci, kontrola impulzní hadičky od klikové skříně. Další krok je seřízení karbce. Občas je příčina takových projevů zcela prozaická, pila špatně maže a po demontáži lišty s řetězem se chová motor naprosto normálně. Pokud nezabere ani jedna cesta, nezbývá než kontrola těsnosti klikové skříně natlakováním. To je třeba provést jak za studena, tak při ohřátí obou gufer, tlakem i podtlakem. K tomu "zapečení " kroužků, nepředpokládám, že tazatel míchá palivo s olejem M6A v poměru 1:20, takže "zapečení" je nesmysl. Navíc by se motor takto nechoval až po zahřátí, ale ihned a komprese by se blížila k nule. Něco jiného by bylo v případě následku přisávání falešného vzduchu netěsnou klikovou skříní. Tam by se ale jednalo o přidření motoru v oblasti výfukového kanálu, platilo by však to samé jako u "zapečení" kroužků. Navíc by špatně držel volnoběh.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 212.188 (?), 15.11.2011 17:52

Jirkovi a Mirkovi moc díky za snahu o pomoc. Po vašem přečtení mně napadla tato věc: vylil jsem benzín z nádrže pily a koupil 2 litry benzínu, namíchal v poměru 1: 50 s olejem stihl a pila šlape!!! Stihlky jsou citlivé na správný namíchaný poměr a kvalitní olej. S pozdravem Petr.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 162.69 (?), 15.11.2011 19:45

To je nesmysl, totalni kravina.Tim to na 100 %nebude.Radku.B, Souhlasite?J.V

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.203 (?), 15.11.2011 20:19

Vylívat z pily 3 letej benzín, takové škody. Tipl bych že zanedlouho přijde od zakladatele další dotaz - jag pag to, že to nemaže???

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 94.38 (?), 14.3.2012 19:07

smiley Lidé bděte :O)) čtu asi po 5 tyto záznamy a rozhoduji se jak reagovat, co napsat a zda vůbec reagovat. :o((

Zkusím to, co nám připadá normální, nemusí být normální pro začátečníka:

Pro rekreační řezání si kupte měrku na benzín, je to litrová lahev, kterou naplníte benzínem a ryska vám ukáže kolik dát oleje.

Jedině tak se Vaše pilka nestane pilkou týranou a ohroženým druhem.

Míchat na chatu benzín do 5l kanystru na hodinové řezání je blbost, olej po nějaké době ztrácí mazací schopnost, záleží jaký používáte a pila pak nemaže. Mohu bych se rozepsat ale méně je někdy více.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 221.2 (?), 14.3.2014 23:11

pravdepodobne budu vadne semeringy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 225.98 (?), 9.2.2015 15:17

mam pilu stihl 023  a nemaze my olej  nadrska porad plna a lista retez suchej  pomuze my nekdo jak to vyresit?   dekuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 5.66 (?), 9.2.2015 15:42

Dobrý den. Příčin nefunkčnosti mazání může být celá řada. Opotřebovaný šnek mazání, opotřebované samotné oil čerpadlo, ucpaný sací koš v oil nádržce atd. Naprosto bez jakékoli ironie jsem přesvědčen, že to nejlepší co můžete udělat, je předat pilu do Stihl servisu a nechat ji opravit. M 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika