Solo 656C - první zkušenosti



host - 110.116 (?)
30.9.2014 7:35

Ještě prosím o radu jak mazat jehlové ložisko, v návodu se kupodivu o tom nezmiňují. Díky. Milan K.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 34.58 (?), 29.9.2014 14:37, zobrazeno: 6561x

8 let jsem používal na přípravu dřeva Husqvarnu 55 a byl jsem s ní spokojen. Nyní jsem koupil Solo 656C a pokusím se o srovnání. Jsem amatérský uživatel.

1. Startování. Solo se podstatně lépe startuje, především díky primeru. Po napumpování paliva a zapnutí sytiče pila škytne na první, max. druhé zatáhnutí. Po vypnutí sytiče chytne ihned na další zatahnutí. H55 potřebovala více pokusů vzhledem k absenci primeru. Teplé pily chytají obě na první zatahnutí. Solo klade znatelně menší mechanický odpor i bez použití dekompres.ventilu. Nedokážu si to vysvětlit, protože je nová a má větší objem. Dekomres.ventil vůbec nepoužívám.

2. Mazání řetězu u Sola je regulovatelné, ale lze u mého kusu ho využívat od minima do 1/3 rozsahu. Při nastavení 1/3 se vyjede olejová nádrž současně s benzínovou. Při menším nastavení zůstává část oleje v nádržce. Při nastavení na vće než 1/3 uniká olej při řezání kolem lišty, průtok je zřejmě příliš velký.

3. Příznivě se projevuje 3lamelová spojka u Sola, ještě se mi nestalo, že by při řezání proklouzla. U H55 se to občas stalo (2 lamelová spojka).

4. Spotřeba je o poznání vyšší než u H55, předpokládám, že je to dané objemem.

4. Místo původní řezné soupravy velká 3/8 jsem pilu osadil 0,325 / 1.5, kterou jsem měl na Husqvarně a byl jsem spokojen. Myslím, že na pilu 56ccm se hodí více.

Uvítám připomínky nebo další postřehy a zkušenosti. Milan K.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 110.116 (?), 30.9.2014 7:35

Ještě prosím o radu jak mazat jehlové ložisko, v návodu se kupodivu o tom nezmiňují. Díky. Milan K.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 208.4 (?), 30.9.2014 8:14