Problem Dolmar 420



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 154.183 (?) 
24.1.2011 22:20, zobrazeno: 37539x

Co se týče motorových pil jsem totální laik.Už rok mám 420.Teď jsem po delší době potřreboval řezat, namíchám novou směs a řežu asi 10min. v pohodě pak si byla přidává sama otáčky jakou kdyby docházel benzín, ale ten tam stopro byl.A zařal se ozývat takový cinkavý zvuk, ale ne od řetězky spíš se line kolem startovací šnůry.Nevíte co by mohlo být za problém.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.107 (?), 25.1.2011 8:26
Startování si můžete snadno zkontrolovat, při montáži zpět povytáhněte lanko (za držadlo startování) a přiložte na pilu a povolte držadlo, snadno potom správně zapadne. Problém s chodem motoru je způsoben sníženým průtokem kolem sedla trysky, nebo se shlukem ze staré směsi zalepilo i sítko. Vy to asi čistit nebudete, ale lze si pomoci stabilizátorem paliva, který dle návodu přidáte do směsi - paliva, nastartovat, počkat až se dostane do karburátoru, nechat 1 den působit, nebo zkusit, pokud to jde otevřít trysku L. Ale to není pro úplného laika.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 154.183 (?), 26.1.2011 19:33

Tak pila byla na seřízení, karburátor čistý jako nový.A problém pokračuje.Prý to vypadá na vadný karburátor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 107.237 (?), 26.1.2011 19:40

Může být a nemusí. Pokud je pila v záruce, tak nejlepší bude vyreklamovat to.   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.113 (?), 26.1.2011 20:11