Ostřící přípravek na ruční broušení řetězů nebo pilník s vodítkem



Stránky: 1,  2,  3   
host - 111.235 (?) 
15.2.2015 18:22, zobrazeno: 38451x

Jsem začátečník a potřeboval bych od zkušenějších poradit.Rád bych se naučil sám brousit řetěz na pile. Je lepší koupit pilník s vodítkem nebo si pořídit ostřící přípravek na ruční broušení řetězů?Co je tak nejlepší?Jde mě o to abych zvládl správně dodržet sklon broušení a bylo to dobře nabroušené.Budu rád za každou radu a zkušenost.L

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 25.2 (?), 15.2.2015 18:49

Osobně se přikláním k ručnímu brousícímu strojku. Je to bezvadná pomucka pro broušení řetězu začátečníky i pokročilými. Sice obchod a reklama nabízí ruzné elektrické. Ale pro zahrádkáře s jedním řetězem a pilou je to zbytečný přepych. Ruční brousek pořídíte za polovic té elektrické a ve švýcarské kvalitě. Princip je u všech podobný at se jedná o Tecomec, Mountfild, Oregon. Jen je u toho třeba si dát pozor na velikost vhodného pilníku - jiný se používá na 0325 a jiný na 3-8!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 25.2 (?), 15.2.2015 18:51

Omlouvám se 0325 a 3-8 jsou velikosti rozteče řetězu na vaší pile.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 187.224 (?), 15.2.2015 19:37

Jde o starší materiál ale není špatný.

Sám brousím pilníkem, občas nechám srovnat zuby nabroušením v servisu. Vodítko zpočátku pomůže, později nebude již potřeba..

 Nezapomínat na omezovací zuby a kontrolu vzniku otřepu na liště a samozřejmě i mazání.    Ať se daří     j.c.

Video zde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 96.2 (?), 15.2.2015 19:25

Doporučuji kouknout na pár videí. (...tedy myšleno youtube-nic osobního wink nebo návodů na webu