Toto se těžko posuzuje. Kdyby pila nebyla v servisu a nezasahoval jste do ničeho, tak se dá z něčeho vycházet. Takto je to těžké, neboť nevím, co se dělo v servisu. Třeba opravili nějaké netěsnosti vyměnili pístní kroužek, ale karburátor neseřídili. Správně by měli, ale třeba jen zkusili, že motor běží. Většinou je nižší výkon spojen s více faktory. Ty jednodušší a snadno odstranitelné jsou - výměna vzduchového filtru, palivového filtru, nová svíčka, vyčištěný výfuk, odstranění netěsností. Náročnější je kompletní vyčištění karburátoru a přísunu paliva do něho, odkarbonování válce - pístu(menší objem nasáté směsi), výměna pístního kroužku - dle stavu i pístu. Seřízení karburátoru je u staršího motoru zbytečná snaha získat vyšší výkon, pokud byl karburátor správně nastaven. Jsou případy, kdy pila jede na základní nastavení od nového stavu a potom je třeba seřízení i volnějšího zaběhnutého motoru. Základní nastavení L/H 1/1 - vše o nastavení klasického karburátoru zde bylo uvedeno, tak si to vyhledejte a podle toho postupujte.