Dnes mozem spatne potvrdit, ze stift by sa asi nevytrhol keby bol zasrobovany na celu hlbku zavitu do tela pily. Neviem ci to bude na foto vidiet kolko zostalo neposkodene zavitu v tele pily. On sa asi naozaj postupne pri kazdom povolovani listy o kusok povolil. Len mi je cudne ze by som si nevsimol, ze zacina prilis trcat. Je pravda, ze som tomu nevenoval velku pozornost lebo som ocakaval, ze stift je tam zalisovany natvrdo bez zavitu. Dnes by som bol mudrejsi a hned po zakupeni by som stift cez kontramatku povolil a spatne nasroboval so zaistenim LoCTITE 270 alebo 648. Teraz som bol nuteny pouzit co bolo najdostupnejsie po ruke. Vyvrtat vacsi otvor, narezat novy zavit M10x1,25 a vlozit nerezovu zavitovu vlozku s vnutornym zavitom M8x1,25. Samozrejme vsetko zaistit vysokopevnostnym loctite, aby sa to nikdy samovolne nepovolilo. Dat si urobit stift s vacsim zavitom na casti do tela pily by bolo asi elegantnejsie a pevnejsie riesenie kedze by bola vyuzita vacsia dlzka zavitu oproti tej vlozke ktora ma cca 10mm. Skoda ze pri nudzovej oprave pracovali nervy a koli zavadzajucemu kryciemu plechu sme pri demontazi odstredivej spojky najskor pouzili stahovak co zamozrejme neslo. Ked sme to poriadne ocistili tak na oske chybala drazka proti pretoceniu tak bolo jasne ze je to na nej nasrobovane s opacnym zavitom. Stacilo demontovat kryt startovania a cez tuto protilahlu kontru vidlickovym klucom spojku odrobovat v opacnom smere. Je dost mozne ze sme cilinder so spojkou mierne stlacenim zohli, ale to uz budu musiet skontrolovat v servise lebo nikto si pred demontazou nevsimol kolko ma spojka trcat z hnacieho cylindra aby to bolo OK. Zvukovo aj tahovo sa pila sprava rovnako ako pred opravou, ale istota je istota.