Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Jestli to dokážete, sundejte výfuk a podívejte se výfukovým kanálem na píst(je třeba pomalu pootočit motorem, abyste viděl větší část jedné strany pístu). Jestli uvidíte rýhy ve směru pohybu pístu, je motor přidřený. Zadřeným motorem nepohnete snadno, přidřeným motorem ano, ale většinou se zablokuje pístní kroužek a tím se téměř ztratí komprese. Za takového stavu motor nenastartujete, když ano, je to jen krátký nepravidelný chod. Protože jste dal jednou tak méně oleje do benzínu, je důležité zjistit, zda se motor nepoškodil. Snad ne. Seřízení karburátoru je nyní až krok 2.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika