Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:šrouby na karburátoru jsou 3! Hlavní tryska na karburátoru je označená H (je to ta blíže ke vzduchovému filtru) slouží k nastavaní maximálních otáček, Volnoběžná tryska označená L (blíže k motoru) slouží k nastavení bohatosti směsi volnoběžných otáček, třetí šroub označený LA je dorazový šroub škrtící klapky. Základní seřízení šroubů u této pily je H šroub povolený o 1 otáčku, L šroub povolený o 1a1/4 otáčky. Volnoběžné otáčky potom doladíte LA šroubem. Pak by se měly seřídit maximální otáčky pomocí otáčkoměru. Pokud vám pila běží na seřízení výrazně mimo tyto hodnoty pak máte někde problém (netěsnost klikové skříně, přicpané palivové cesty, špatně funkční membrány v karburátoru apod.) Obecně pokud tomu nerozumíte, stavte se někde v servisu! (já se taky nevrtám v žehličce nebo myčce na nádobí a teď už ani v autě) HH