Teď jsme se časově minuli, nevadí. Jde tam málo paliva! Za 1: H vrať na 1 otáčku a seřizuj až bude běžet v poho na volnoběh! Za 2 : poloha vahadla jehly v karbci, musí být v klidu na přesné úrovni s horní plochou karbce, změř pravítkem, rovnou hranou plechu a pod. Za 3 : vahadlo musí chodit volně, podržíš - li hřídelku mezi prsty vodorovně, vahadlo musí samo "spadnout" jehlovou vidličkou nahoru (kratší strana vahadla). Některá vahadla mají i vidličku na palec membrány, nezapomeň nasadit! Kontroloval jsi těsnost karbce? Sundej víčko a membránu s těsněním, regulační komory, natlakuj na 0,5 bar a nesmí nikde utíkat, pod jehlou nebude, ale pod víčkem čerpací komory by mohlo. Není - li těsnění i membrány nové, často to nedrží! Nakonec to samé s víčkem regulační komory. Musí držet, jinak to táhne vzduch do čerpadla a ne palivo! Netěsná jehla by to přeplavovala.