Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Nemyslím, že by byl problém na ssací straně pístu, to pak nemá souvislost s benzínem. K zadření, přidírání, dojde nejprve na teplejší straně pístu! Bunny píše, že je vidět vodorovné drážky, to znamená konečná úprava před montáží! Ty příznaky mne spíše přivádějí ke guferům a nemusí to mít nic společného s benzínem! Bunny, máte možnost motor natlakovat? Maximálně 0,8 atm (omlouvám se za starou jednotku, mám ji nejraději), skontrolovat těsnost impulsní hadičky a hlavně ještě jednu a dost podstatnou věc, hadičku paliva! To vybíhání do vysokého volnoběhu může dělat ona! Pokud to dělá při pasekovém, šikmém řezu, nebo odvětvování. Ta už by mohla mít s benzínem souvislost. Starý jí ukončil životnost. Nezačalo to hned.

Radek

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika