100 oktanový benzín do pily a křovináku



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 128.154 (?) 
23.12.2010 5:49, zobrazeno: 115421x

Dobrý den chlapi, co říkáte vadí 2taktním motorům tenhle benzín od Shellu?Děkuji za odpověd.P.S jedou ale jak svina

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 123.147 (?), 23.12.2010 12:50

Každý lesák vám řekne, že nejlepší benzin do pily je normal - pokud je ještě k dostání.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 157.179 (?), 23.12.2010 23:49

On ten normal je nejlepší svojí cenou a zároveň splňuje předpis výrobců pil, kteří předepisují nejmenší oktanové číslo. Bývá od 86 do 91. Takže 100 nic nepokazíte. Ostatně i 95 již má dostatečnou rezervu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 195.143 (?), 23.12.2010 22:09

Dobrý den. Záleží jak dlouho pojede jak sviňa, už sem viděl nádherný mazec po 100 oktanech. Připravte si prachy na novou mašinu. Karel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 239.112 (?), 24.12.2010 8:16

Počet oktanů je důležitý pro tzv. klepání motoru. To závisí na kompresním poměru ve válci motoru. Méně oktanů poškodí motor. Více oktanů v benzínu se nevyužije a tudíž se nic nestane. Většina motorů zahradní techniky je na benzín přes 85 oktanů - Tecumseh Snow King min. 85 oktanů, Honda GXV 620 - min. 95 oktanů, Briggs nejméně 85 oktanů. To je opsáno z návodu. Dvoutakt OM 746T - z návodu min. 90 oktanů. Provozuji 11 let na 95 oktanů - a nic. Motor v pořádku. I natural s 95 oktany mívá 98 oktanů. Jednou to říkal v TV nějaký expert na benzíny. V návodech je napsáno - minimálně. Benzín se 100 oktany je dražší a zbytečně prodražuje provoz stroje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.154 (?), 24.12.2010 8:33

Jo tak nějak jsem si to myslel taky ale ten Schell VPOWER RACING 100oktan není obyčejný 100oktan, jsou tam nějaké aditiva, opravdu třeba u křovinořezu je razantní rozdíl v akceleraci trojzubého nože, je to jako raketa, ale fakt si nejsem jistý jestli to tam můžu valit, přeci jen kdo ví...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 24.12.2010 15:28

Velikost oktanového čísla má zásadní vliv na chod čtyřdobých motorů, u dvoutaktu se tak neprojeví, ale souvisí to s množstvím uvolněného tepla, tak bacha na přetěžování při vyšších okolních teplotách.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 147.92 (?), 24.12.2010 19:17

Oktanové číslo – vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu (detonaci, tzv. „klepání“) při kompresi ve válci spalovacího motoru.

Udává procentuální obsah izooktanu ve směsy z heptanem, která se chová stejně jako zkoumané palivo.
Je li číslo > 100 nejedná se o oktanové číslo, ale o výkonnostní číslo, které vyjadřuje o kolik procent je výkon větší než, když by motor pracoval z čistým izooktanem..

Například: oktanové číslo 98 znamená, že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs, skládající se z 98 % oktanu a 2 % heptanu.

Antidetonátory: čistý benzín má velmi nízké oktanové číslo. Pro to se do něj přidávají přísady, které jej zvyšují.
Například: tetraetylolova (olovnatý)
pentakarbonit železa (bezolovnatý)
monometilanilin (bezolovnatý)
a jiné.

Jak se zjišťuje oktanové číslo: ve zkušebním motoru se spaluje izooktan z antidetonátory a ve druhém motoru heptan s antidetonátory a ty se do paliva přidávají, až dosáhne stejného chvění jako první motor.

snad jasny

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 191.214 (?), 24.12.2010 20:14

Jasný . Jako odpověď na zadání vlákna ale nejasný.

US motory všeobecně mají předepsaná nízká oktanová čísla a  v naší zemi je Vám takový údaj celkem k ničemu. Americká auta běžně na 85 oct.benzín jezdí ale uvědomte si, že nelze porovnávat kvalitní bezsirné benzíny používané desítky let v civilizovaném světě s naprosto nevyzpytatelnými dryjáky, vydávanými u nás za benzín (totéž platí pro naftu).

Nestane se celkem nic, naopak mají motory na kvalitnější benzín nižší spotřebu, jsou tišší a hlavně neobsahují biosložky-tudíž delší skladovatelnost a vyšší jistota deklarovaných parametrů.

V zemi, kde jsou dodavatelé schopni do benzínu s předepsaným poměrem biosložky ve výši cca 6% naprat bez uzardění klidně procent 30 je 100 okt.benzín ještě jakáž takáž poslední jistota. Pochopitelně to chce při práci cit pro věc a u strojů pracujících při venkovních teplotách kolem 30 st.. v hlavě klid. Žádné závody.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.64 (?), 24.12.2010 20:34

V dobré víře používám V Power kvůli jeho aditivům již několik let ve veškeré malé nejen zahradní mechanizaci. Stroj sem nikdy žádný nezadřel, ochota startování velmi slušná u všech, svíčky čistý, spalovací prostor s minimem karbonu i po letech používání. Uživatelsky naprostá spokojenost i když těm odborným textům o složení moc nerozumím.   j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika