Zahradní traktor Starjet 2015



Stránky: 1,  2   
host - 254.124 (?) 
25.12.2014 10:41, zobrazeno: 20459x

Dobrý den. Založil jsem nové téma na tuto značku, snad to nebude vadit. Protože chci příští rok koupit tento traktůrek a zajímal jsem se o to trochu, tak jsem si řekl že to někomu třeba taky pomůže. Bude se to týkat modelu 2015, který je v mnoha věcech jiný, než pstarší modely.Také tu bude odkaz na rozdíl motorů BaS INTEK a VANGUARD a hydrostatickými převodovkami K 46 a K62.

Toto mi napsali ze Seco group:

Model 2014 nese označení NJ a nový model 2015 nese označení UJ. Nový Starjet UJ není pouze vylepšený model 2014, ale jedná se o kompletně nový traktor. Nové je úplně vše, včetně rámu, ergonomie, ovládání a v neposlední řadě nového žacího ústrojí, zvětšeného sběrného tunelu (cca o 30% větší tunel) i zvětšeného sběrného koše z 300 l (model p4) na 380 l.

Při porovnání Starjetu MR 2014 a MR 2015 při sběru jsou výsledky takové, že nový Starjet MR 2015 nasbírá do koše za použití standardních nožů o 8 kg více trávy, než Starjet MR 2014 za použití vysokozdvižného nože. To vše při diametrálně lepší kvalitě sečení a o cca 10% nižší spotřebě paliva.

Traktor bude opravdu úplně jiný, takže i kapotáž. Posílám dvě fotografie. První je Starjet MR2015 provedení p1, p2 a p3 (zelený proužek na kapotě). Druhá fotka (žlutý proužek na kapotě) je Starjet p4, P5 a p6. Na fotografii je traktor se sedadlem de-luxe s operkami rukou. Toto sedadlo bude mít standardně pouze p5 a p6. Na fotkách jsou již patrné všechny změny na novém traktoru. Přední náprava, žací ústrojí, paměť nastavení výšky žacího ústrojí u fot p4 až P6.

Nové pedály - Dva pedály vedle sebe vpravo po pojezd a dva pedály vedle sebe vlevo pro brzdu a uzávěrku. Všechny čtyři pedály ovládáte špičkou nohy. Dva levou a dva pravou nohou.

Palivová nádrž -  Starjet MR2015 má u všech provedení od p1 až po p6 nádrž 14 litrů v blatníku s měrkou

Mulčování - Mulč 110 cm bude k dispozici od konce března 2015 a jeho cena bude 25.000 Kč s DPH

Starjet MR2015 je ve všech ohledech výrazně lepší než 2014.
Ještě jsem nezmínil například zcela novou přední nápravu z tvarné litiny (nikdo jiný tvárnou litinu nepoužívá u takto malých a stále ješte levných traktorů), která má o 60% větší výkyv než u MR2014. Vedle toho se průměr neposečené trávy při maximálním rejdu zmenšil ze 182 na 130 cm

Pokud by jste se rozhodl počkat si na MR2015, tak se bude vyrábět v těchto provedeních:

Motory 21 a 23 Vanguard jsou co se typu a objemu motoru týče úplně stejné. 23 má pouze širší trysky a tedy do něho teče více paliva.
Pokud by jste chtěl motor 23 namontovat do p4, není problém. Děláme to bežně jako příplatkovou výbavu za 5.000 Kč s DPH. Znát dva koně podle mého názoru nejsou. I motor 21 HP je podle mého názoru pro žací ustrojí 102 cm maximum rozumné. Pokud by jste chtěl jít do motoru 23 HP, doporučil bych Vám ho pouze v tom případě, že budete používat i žací ustrojí 110 cm mulč profi. Toto žací ustrojí je co se výkonu motoru týče znatelně náročnější.

Starjet p1 - motor 22 Intek, převodovka TT 46, sečení 102 cm, koš 320 litrů, cena 93 s DPH, k dispozici od listopadu 2014

Starjet p2 - motor 24 Intek, převodovka TT 46 s uzávěrkou, sečení 102 cm, koš 320 litrů, cena 97 s DPH, k dispozici od listopadu 2014

Starjet p3 - motor 21 Vanguard, převodovka TT 46 s uzávěrkou, sečení 102 cm, koš 320 litrů, cena 103 s DPH, k dispozici od listopadu 2014

Starjet Exclusive p4 - motor 21 Vanguard, převodovka TT 62 s uzávěrkou, sečení 102 cm, koš 380 litrů, paměť polohy žacího ústrojí, základní výbava, cena 113 s DPH, k dispozici od ledna 2015

Starjet Exclusive p5 - motor 21 Vanguard, převodovka TT 62 bez uzávěrky, sečení 102 cm, koš 380 litrů, paměť polohy žacího ústrojí, luxusní výbava, cena 128 s DPH, k dispozici od února 2015

Starjet Exclusive p6 - motor 23 Vanguard, převodovka TT 62 s uzávěrkou, sečení 102 cm, koš 380 litrů, paměť polohy žacího ústrojí, luxusní výbava, cena 138 s DPH, k dispozici od února 2015

rozdíl mezi motory INTEK a Vanguard

rozdíl mezi hydropřevodovkami K46 a K62


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 254.124 (?), 25.12.2014 10:43

Také model 2015 snižší výbavou


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 59.175 (?), 26.12.2014 17:10

pěkná reklamní akce,  vysoká cena produktu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 254.124 (?), 31.12.2014 16:39

Dobrý den, myslete si co chcete, ale reklama to není, pokud chcete, mohu vám sem zkopírovat všechny emaily,  které jsem zaslal výrobci, kde byly mé otázky a taky odpovědi od výrobce.  tento traktro chci koupit proto, protože oni dávají do traktůrků motory vanguard a mají převodovky Torq 62, kdežto třeba druhý český výrobce Karsit vanguard nedává. To že jsem sem dal odkazy, to je proto, protože jsem to nalez, ne že dělám reklamu traktoru nebo prodejci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 2.73 (?), 31.12.2014 22:18

Vanquard nebo Intek, převodovka 46 nebo 62 - to vše vydrží déle než za pár hodin provozu prasklý pojezdový řemen nebo posunuté protiběžné nože vlivem přeskočení či utržení ozubeného řemene pohonu nožů u prvního většího krtince nebo drnu. To budete řešit jako nejčastější poruchy.A v tom bych viděl rád podstatná zlepšení tzv. hobby travních traktorů.Rozdíl v ceně obou motorů je obvykle 10.000 Kč, což je dost při ceně celého stroje. Má to vůbec smysl řešit u stroje používaného hobby?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 254.124 (?), 1.1.2015 22:16

Pro mě jsou tyhle věci důležité, nebude to na malé pozemky. Já to sem ale psal, protože já sám hledal rozdíly mezi těmi motory, převodovkami apod. Takkdyž jsem se ptal, dostal odpověď, tak mi přišlo vhodné to sem napsat, protože to samé může hledat někdo jiný, kdo se rozhoduje mezi různými druhy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 130.22 (?), 3.1.2015 18:44

Myslím, že Starjet je v této cenové relaci dobrá volba.Lepší motory a převodovky nikdo nepoužívá.Karsit, Wisconsin i Starjet jsou podobné, spíš mě to připadá, že to pochází z jednoho projektu, protože detaily jsou téměř shodné, jenom Starjet má nejlepší motory a převodovky.Jezdil jsem 6 let s Wisconsinem 1600 prime v pohodě až odešla převodovka, ted´mám rok Starjet P5 a prozatím nevidím podstatný rozdíl, snad si Vanguard vezme trochu víc benzinu.Jinak OK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 217.233 (?), 6.1.2015 1:59

Přínosný poznatek zakladatele vlákna.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 46.146 (?), 10.2.2015 14:19

Dobrý den, taky jsem se zajímal o rozdíly mezi novým a starým typem. Došel jsem ke stejnému výsledku jako zakladatel tématu. Díky všem informacím co jsem o nových typech získal jsem se rozhodl, že si počkám na nový model p4. Už se na něj moc těším, protože tlačit sekačku celý den už mě nejenže nebavilo ale s traktůrkem povozím i děti a využití najde nejen při sečení trávy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 254.124 (?), 19.2.2015 11:44

Dobrý den. Nevím, jestli jste tu novou P4 už viděl naživo, ale pokud ne, tak se máte na co těšit, podle mě. Já ji viděl u místního prodejce dnes a je opravdu úžasná, navíc oproti té starší na mě působí mohutněji hezčím vzhledem. Moc se těším, až si ji vyzkouším :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika