Zadreny motor Briggs&Stratton



Stránky: 1,  2   
host - 196.208 (?) 
9.4.2008 18:52, zobrazeno: 18213x

Zdravim,

Mam takovy problem, otci se podarilo zadrit motor na kultivatoru MS16, pac ztratil sroub olejove vypusti a nevsiml si toho, az bylo pozde.

Je chycena klika v miste ulozeni do bloku motoru ze strany setrvacniku a samozrejme kluzna plocha v bloku.

Napadlo me jestli by nestacilo kliku stocit a pouzit nejakou vlozku, trochu se ale bojim toho, ze je tam malo materialu pro odebrani.

Ma s timto nekdo zkusenost? Vyplati se to delat, nebo to mam hodit do sberu na hlinik?

Diky Juras

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 11.107 (?), 9.4.2008 19:09

Tak dá se udělat ledaco. Nejdřív je třeba to dostat bez dalších škod od sebe. Klika se brousí pokut je třeba a to furto?Snad by se to mohlo podařit a vyřešit nákupem nového, nebo ho udělat atd. To se po netu blbě opravuje.Teda strtit špunt od oleje kde je kužel. závit to sem ještě neslyšel Nebylo to jinak?Ono teď už je to jedno.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 196.208 (?), 9.4.2008 19:17

Ani mi o tom nemluvte, jeste ted jsem na nej nastvanej.

Nevim jak se mu to povedlo, kazdopadne to pritahl domu a sroub tam nebyl.

ta klika je skoro horsi nez to pouzdro v bloku. Spis by me zajimalo jestli to nekdo delal. vymena bloku a kliky neprichazi v uvahu, protoze je drazsi nez novy motor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 195.71 (?), 9.4.2008 21:26

Skôr asi ide o to, či to máte kde seriózne spraviť. Prebrúsiť kľuku (v krajnom prípade sústružiť a leštiť) a potom nalisovať vložku a hlavne súosovo ju vystružiť na patričný rozmer.  Ja by som to každopádne skúsil. Raz som opravoval motor na kosačke, kde chalan zachytil nožom o oceľovú rúru a ohol čap na kľuke. Vyzeralo to zúfalo, ale nechali sme vyrovnať ten čap a motor bežal úplne bez problémov až do doby, keď znovu trafil nejaké železo a vylámali sa aj zuby na rozodovom kolese. Tým chcem povedať, žesa dá opraviť veľa, len treba mať vybavenie. 
JARO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 124.93 (?), 10.4.2008 3:59

Opravovať pri týchto poruchách je blbosť. Polepiť sa to samozrejme dá ale bude to drahé a ten motor už nikdy nepôjde poriadne, tak alebo tak skončí to novou motorovou jednotkou hneď teraz alebo za zaplatí oprava a novú si kúpite v blízkej budúcnosti keď Vás prestane baviť štartovať starú po niekoľkých modlidbičkách a záchvatoch nadávok.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 128.254 (?), 10.4.2008 7:21

Přebroušením klikovky a vyvložkováním futer se to samozřejmě opravit dá, ale je otázka jak na to jsou ostatní ložiska v tom motoru (ojniční, pistní, vačková atd.) Kromě ojničního se dají zkontrolovat, pokud jsou vpořádku tak bych šel do opravy. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 168.76 (?), 10.4.2008 9:26

Pokud je klika v místě uložen loisek poškozeá, lze to opravit tak, že se dané místo obrousí, pakse nechá tvrdě nachromovat a přerousí se na původní rozměr. Toto jsem kdysi řešil na motoru Babety a takto opravená klika vdržela víc než původní. Hezký den

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
hayas - (1) - 196.208 (?), 10.4.2008 20:55

Tak kliku uz jsem prebrousil, ojnicni lozisko je OK, zitra jedu koupit vlozku a pak projedu blok na presny rozmer a slozim to.

Jestli to pomuze, to se uvidi. Vyhodit to muzu vzdycky, zatim me to prislo na litr slivovice. tak uvidime

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 83.134 (?), 13.8.2016 21:36

Dobrý den,

mám obdobný problém. Podařilo se mi po vylití starého oleje z motoru Hodna GCV 160 již nový nenalít a nastartovat. Po pár minutách se motor zastavil.

Po rozebrání je v horní části klikové hřídele "připeklý" hliník z bloku motoru.

Na bloku jsou rýhy.

Válec a píst jsou ok.

Dá se s tím vůbec něco udělat.

Má někdo konkrétní zkušenost jak hondu gcv neposlat do šrotu...

Díky Karel 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.9 (?), 13.8.2016 22:44
Dobrý večer, musíte zkontrolovat poškození pouzdra skříně motoru. Velké poškození lze opravit vyvložkováním, vložku zalepit anaerobním Loctite na ložiska. Klkovku očistit jemným smirkem s olejem vytvoří bruskou pastu, která bere jen hliník. Vložka musí mít mazací kanálek. S malým poškozením pouzdra motor doslouží, očistit klikovku také musíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika