Zadření motoru Jikov



Stránky: 1,  2   
host - 64.242 (?) 
14.7.2012 23:41, zobrazeno: 23755x

Dobrý den jak se pozdná že je motor zadřený? Mám motor JIKOV 1433. Dal jsem ho do servisu a volal mi chlapík že to je zadřený. Přitom než jsem jim to tam dal válec se výbal když jsem za to bral při vytažené svíčce.

Porucha se kterou jsem jim to daval byla ta že motor nechtěl chytnout.

Díky za odpověď

Radek

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 178.235 (?), 15.7.2012 7:23

Zadřený motor se kousne a nejde s ním točit(hýbat).To není váš případ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 64.242 (?), 15.7.2012 9:29

Díky za odpověď. Ještě mám dotaz. Je na motoru někde zaznamenané sériové číslo? Nebo to je vyražené jen na řidítkách?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.53 (?), 15.7.2012 10:47
Doporučil bych se domluvit v servisu, co zjistili. Motor mohl být přidřený - zablokované kroužky, ale nebyl zablokovaný píst ve válci, tím nevznikla potřebná komprese pro start. Než je nějak podezírat z něčeho, je vhodnější zjistit stav. Servisáci to nerozlišují, pro ně je motor zadřený. Oprava v servisu asi 5t, doma asi do 2 t. Je třeba mít zkušenosti a vybavení k měření, seřízení. Tou opravou myslím G.O.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 59.26 (?), 30.7.2012 21:56

Štitok motora je pod palivovou nádržou zo spodu na AL.bloku v pravo.Ja mám tiž motor Vari1433 a potreboval by som uživatelský manual s technickými údajmi tohoto motora.

štitok motora
štitok motora
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 15.7.2012 11:49

Ztrátu komprese lze snadno zjistit manometrem (s ventilem),našroubovaným místo svíčky.Zkušený uživatel ztrátu komprese pozná i při startování bez dekomprese.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 77.140 (?), 16.7.2012 11:37

Ještě chci doplnit, že motor občas stílel při chcípání motoru (plyn byl na min). Co to znamená a jak to může poškodit motor?

Díky R

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 156.218 (?), 17.7.2012 6:14

Zdravím, zde by měli méně zkušení uživatelé získat potřebné informace o jejich mechanizaci. Váš příspěvek platí tak o jednom až dvou zadřených motorech ze sta. Většinou se vlivem přidření sevřou kroužky v drážkách a motor přestane těsnit, ale lze s ním otáčet. Není důvod nevěřit servisu a po opravě si vyžádat poškozený píst, většinou se v tomto případě vymění za nový nebo výbrusový. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 0.160 (?), 17.7.2012 7:09

Pán J.S. mohli by ste neako bližšie vysvetliť ako vznikne ten rozdiel v cene opravy doma a v servise?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 14.199 (?), 17.7.2012 7:27

Blíž to asi nepůjde, ale zjistěte si ceny za hodinu práce v servisech a trochu pochopíte. Jestli ovšem vy doma za práce kolem baráku a údržbu techniky pobíráte plat, pak bude kalkulace jiná, ne tak výhodná. Podle ceny vaší práce možná i velmi nevýhodná.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika