Zdravím, v tomto okamžiku je to jedno, zda se jedná o BS, nebo jakou koliv napodobeninu. Vlastní regulátor, který je roztáčen přes ozubené kolo přímo od klikové hřídele je umístěn v bloku motoru a než začneme toto rozebírat, tak je třeba vyloučit ostatní možné závady vně motoru. Velmi zjednodušeně popíšu vnější mechanizmus regulace. Na hřídelce regulátoru z motoru je nasazeno raménko, které musí být pevně přitaženo k hřídelce. Z oka na konci raménka vede táhlo na klapku ovládání plynu karburátoru. Tento mechanizmus se musí za klidu velmi lehce pohybovat od zavřené polohy klapky plynu až k jejímu otevření naplno. Na raménku regulátoru je přichycena jedna strana pružiny, která vytváří reakci vlasnímu regulátoru, to znamená, že předpětím pružiny vyvážíme sílu vytvořenou vlastním regulátorem na určité otevření klapky karburátoru při určitých otáčkách. Sníží li se otáčky motoru, tím se zmenší síla vlasního regulátoru na raménko a pružina pootevře klapku karburátoru. Zvýší li se otáčky motoru, zvýší se síla vlastního regulátoru na raménko, to přemůže pružinu a přivře se klapka v karburátoru. Ve Vašem případě vlastně provádíte ovladačem želva-zajíc to, že měníte předpětí pružiny, může tam být jedna pružina hlavní s pevným nastavením a druhá regulační, kterou ovládá právě ovladač otáček. Nejlépe by bylo nafotit soustavu regulátoru a mnohem lépe by se určovalo co je špatně. Pokud raménko regulátoru nemění sílu v závislosti na otáčkách, je opravdu vadný vlastní regulátor, ale je to tak jedna ku padesáti v závadách regulace otáček u sekaček. V první řadě zkontrolujte nasazení a uchycení raménka na hřídelku z karteru. Standa.