Výměna těsnění klikové hřídele motoru honda gxv 160
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.203 (?) 20.2.2015 12:59, zobrazeno: 12198x
Uniká mi olej z motoru těsněním klikové hřídele dolů na spojku -má někdo zkušenost s jeho výměnou, chtěl bych si to udělat sám jen nemám představu o náročnosti.Pokud to jde tzv. zvenčí je to o.k. nejde li to pakje to horší-montážní přípravky těsnění atd.Jestli má někdo s tímto zkušenost prosím poradte.Děkuji Logo.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.254 (?), 20.2.2015 18:22
Zdravím, gufero prorazit na protilehlých stranách ocelovou jehlou přesně v polovině mezikruží (v gumě je plechový skelet). Do otvoru nasunout háček z ocelového drátu a pomocí kleští s delšími čelistmi háček uchopit, kleště opřít o podložku a střídavě vysouvat. Pozor, nesmíte se hřídele žádným nástrojem ani dotknout. Pokud "vyrobíte" v dráze těsnícího břitu gufera byť i nepatrnou rýhu, tak ani nové gufero toto neutěsní a navíc se rychle opotřebuje. Opatrně, opatrně opatrně. Nové gufero lze lehce namačknout prsty. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.7 (?), 22.2.2015 22:06
Vůbec nejde o mehanikovy volšový ruce, ale jde o to, že jsou to velmi draze zaplacené necementované a nekalené sra.ky. Když by to bylo uděláno, tak by hřídeli neublížil ani pilník. A je úplně jedno jestli jde o Čínu, nebo Česko.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.203 (?), 1.3.2015 20:57
Děkuji Standovi i všem ostatním.Jak to hř. těsnění vypáčit bych věděl-šlo mi hlavně o to jestli není montováno zevnitř skříně a doraženo na osazení.Pokud by to bylo na segrovku tak není problém ale přez osazení se nedostaneš.Jinak motor běhá veVari jednoosce už asi 20 let tudíž má zřejmě už nárok.Výkon je ještě celkem solidní proto se mi to nechce zatím rozhazovat.Jinak je jakousi ironií žejsem ho před dvěma lety nechal prohlédnout v servisu v Terezíně abylo mi řečeno že je O.K.Vyplácnul jsem 3000 kč. a na jaře mi po nějakém čase začala klouzat spojka a když jsem sundal pohon. jednotku byl tam olej.Nechcesemi věřit že by tam hrábli aby měli kšeft až to zjistím ale motor měli údajně rozhozený a řemeslník přeci vadný těsnění rozezná a vymění když už to má v ruce.Zatím to řeším občasným vyčištěním ale je to jen přechodné řešení.rozebrat by to nebyl problém, jen člověk neví jestli nenarazí na potřebu speciálního nářadí a cena těch těsnění co ni naúčtovali byla taky slušná.Tak zatím dík zdraví Logo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 26.6.2015 14:55
Po 20 letech nestači jenom vypáčit gufero. Oprava akorát na dojetí a je škoda takový super motor nechat dojet na vlastní zničení. Kompletní pístní sadu sezeneš za necelých 700,- sadu kruhů za 300,- aj. Ložiska 6205 jsou v pohodě, spodní u spojky (podle modifikace motoru) je 6205 s otvorem 25.4 není stejné s 6205. Dole může být jenom mocně dimenzované pouzdro, které vydrží s kvalitním olejem vic, jak ložisko. Sadu těsnění (pod hlavu, karbec aj) sezeneš kolem 500,- ventil stojí pod 120,- ojnice do 400, karbec cely pod 1000 peněz. Dej motoru, co si zaslouží, jenom vydrápnout gufero je fušeřina na starym motoru. Válec je litina drži, stačí vyměnit kruhy. Motor má výkon a nežere olej. Za 20 let jsou kruhy oběhany. Zkontroluj regulátor otáček, pružiny karbecu a máš vystarano na dalšich 20 let. A dej mu kvalitni olej nevydřeš vodítka a ojnici.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|