Výměna motoru na tera vari



host - 51.120 (?) 
2.3.2014 13:57, zobrazeno: 13032x

Dobrý den, chtěl bych se zeptat majitelů těchto strojů jestli jde vyměnit starý motor s bílým krytem motoru z roku asi 1975 za nový Jikov 1447 DV. Jde mi hlavně o to jestli nepoškodí stávající převodovku T - 20 a bude poznat síla nového motoru v tahu, protože stávající motor už toho moc neutáhne. Předem děkuji za odpověď.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 178.235 (?), 2.3.2014 21:02

Motor s bílým krytem?Snad s plechovou nádrží?Vari mají černou plastovou nádrž a náhrada je bez problémů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 140.9 (?), 24.6.2018 9:44

No, dobrá rada nad zlato! Když už výměna motoru, tak rozhodně ne za novější JIKOV, ale za HONDU! V ceně velký rozdíl není, a je naprosto bezproblémový. Nastartuje ho i ženská, nemusíte se startováním zápasit, není tak hlučný jako JIKOV, a vlastně jsem neprozradil zatím, že to je čtyřtakt! Naprosto nelituju výměny. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 96.42 (?), 24.6.2018 12:42

Honda...👍

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 166.197 (?), 24.6.2018 18:18

Dotaz je 4 roky starý. Při přechodu na 4takt to má i nevýhody- např. menší rychlost. A když už za čtyřtakt, tak stačí od Vari, Honda je zbytečný luxus.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
bigj66 - (16) - 38.146 (?), 24.6.2018 19:15

Jestly čtyřtakt tak jedině Motor HONDA GSV 190 motory s jedním ložiskem a pouzdrem nebrat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 96.42 (?), 24.6.2018 19:57

Mi šlape GX 65 15 sezón, dělám s nim i kšefty. Ma jedno ložisko a jedno pouzdro. Měnim na konec roku olej vyfoukam filtr. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 15.7 (?), 2.7.2018 18:16

Motor Honda GSV 190 má taky ložisko pod setrvákem a futro u spojky. Hlavně dávat kvalitní benzín (nejlíp V-Power nebo Vervu) a každej rok olej. Na laciným benzínu se Hondám zasekávaj vejfukový ventily a zanáší karbec. GCV 160 je jen nouzovka, na náročný práce je nevhodná. XP200 zlatá střední cesta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika