Vertikulátor X provzdušňovač?



Uju - (29) - 63.2 (?) 
16.4.2013 16:34, zobrazeno: 11909x

Zdravím.

Opět škemrám o radu zkušenějších. Jelikož mám hnusný trávník(hodně mechu a plevelů) tak jsem se rozhodla koupit nějaký levný vertikulátor. No a našla jsem že u nějakého stroje píší vertikulátor u jiného provzdušňovač. Je to to samé??? Chci aby to co si koupím bylo schopné trávu jak provzdušnit tak posbírat mech a vytrhat plevele.

Omlouvám se za totálně blbý dotaz ale jsem začátečník a nemá mi kdo poradit. Předem děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Filo123 - (6) - 228.214 (?), 16.4.2013 16:53

Dělají se kombinace, tedy vertikutátor a provzdušňovač v jednom. Toto je nejčastější varianta. Třeba si přečíst popis výrobku případně se zeptat prodejce, nebo dejte sem link na daný produkt, nad kterým uvažujete.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Uju - (29) - 63.2 (?), 16.4.2013 17:01

No, třeba tento Einhell Vertikutátor elektrický BG-SA 1231. Zatím tak nějak pokukuju, nejsem z toho moc moudrá. říkala jsem si, že bych za něj dala cca 2tis - 2500max. Pokud víte o nějakém který je dobrý tak bych byla ráda za odkaz. V těchto věcech se fakt vůbec neorientuju.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Filo123 - (6) - 228.214 (?), 16.4.2013 18:11

Vámi uvedený produkt by měl vaším potřebám plně vyhovovat. Vámi uvedený produkt by měl vaším potřebám plně vyhovovat. Dá se z něj udělat jako vertikutátor tak i provzdušňovač. Navíc Einhell je kvalitní značka a v této ceně si myslím že dobrá volba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 216.160 (?), 16.4.2013 19:59

Jeden z mých přátel tvrdí že se  vzhledem ke zkušenostem s porouchovostí  jedná o upravenou zkratku německo anglického slovního spojení

"Ein Hell",