Vari Pony



steanly205 - (2) - 18.54 (?) 
25.4.2015 22:44, zobrazeno: 5690x

Zdravím potřebuji poradit, dostal sem darem VARI PONY ale neblo mi ktomu nic řečeno jelikž dotyčný to měl taky jako dar. Mám pár otázek :D

1. Na štítku je napsáno VARI PONY II ale když hledám na netu tenhle   model tak mi nevyjede žadný totožný abych to srovnal a hlavně nemužu najtí ani podle fotek tip karburatoru.

2. Člověk od kterého to mám mi řekl že to je 4-takt, ale když hledam tak VARI děla pouze 2-takty tak ted přesně nevím jelokož mám nadržku na benzín i na olej odděleně.

3. Jelikož byla dlouho nepoužívana tak sem musel vyčistit karburator, ted mám problem s nastavením tahel aby to šlo na volnoběch. Tedy potřeboval bych jesstli někdo nemá stejný model a pomohl mi nejlepe posla foto detailu karburatoru jak mají být ty táhla spravně zapojené.

4. a nejduležitější a teoreticky i první co to vlastně mám domá přesně za stroj :D už to hledam hodiny na netu a nic sem nenašel.

děkuji za pomoc a dodávam i par fotek 






Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 72.218 (?), 26.4.2015 16:16

Pony se skutečně vyráběl - do roku 2012. Vy máte levnější model, vybavený motorem Tecumseh centura 55 LX s objemem válce 190 ccm. Dražší byla poháněna Hondou GCV 160E. Mrkněte na web vari do sekce podnikové prodejny. Tam v bazaru byly poníci myslím rovnou dva - jeden jako sekačka a jeden rotavátor.  Konstrukčně to je tak, že z motoru na převodovku je pohon kvůli ceně řemenem, převodovka je pak šneková, hodně podobná tomu, co bylo ve spodní polovině převodovky T-20A. Po odklopení desky, která drží nosník řidítek, narazíte na dvojitou řemenici, která umožní pracovat s dvěma rychlostmi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
steanly205 - (2) - 18.54 (?), 28.4.2015 19:29

Děkuji za odpověd moc jste mi pomohl. Mám jeětě jeden dotaz šlo by předělat tento motor na převodovku DSK 317? 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 9.6 (?), 28.4.2015 20:17

Tím si nejsem jistý, protože neznám úplně přesnou specifikaci toho Tecumsehu, co tam v Libici montovali. Ale motor Honda GCV160, který se na Ponym používal, je úplně ta samá specifikace jako ta, co se na Globalu používá dnes (těžký setrvák, karbec s volnoběhem, zhasínání ne brzdou ale zkratem primáru zapalování). Verze N2E8 se používá na,,skládačce" od začátku v roce 1999. Pokud už bych přemýšlel o nějakém motoru, tento starý bych snad ani nechtěl použít, motory této značky se už téměř 10 let nevyrábí a dostupnost dílů je tak čím dál omezenější.  Podíval bych se po XP 200 nebo některé z Hond rovnou v kompletu jako pohonná jednotka. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 28.4.2015 20:49

Předělávka znamená koupit přírubu za cca 5k, spojku za 2k a kleče za 3k - což je 10K a přitom máte starý motor bez záruky. To už je lepší to jako celek poslat dál, tomu kdo to využije tak jak to "leží a běží".

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika