|
Vari - Motor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 76.182 (?), 4.3.2015 19:45
Jó drahý pane PP, ten pořádnej výbrus je běžná praxe při zvětšování objemu a zvyšování výkonu. Pak při poruše, dalo by se říci přímo destrukci motoru, vás odbudou s tím, že jste motor nadměrně zatěžoval. Neodnáší to jen klikové ústrojí s pístem, ale i jiné části motoru z titulu přehřátí, protože žebrování zkonstruované pro menší objem válce, neni schopno odvést teplo produkované objemem vyšším.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6491) - 9.135 (?), 4.3.2015 20:19
Tak od motorů jsem daleko, ale že by běžná praxe byla převrtat válec o 10 mm se mi zdá hodně. Mnohdy ani vložka, pokud je válec s vložkou, tak silná není. Ani v hliníkovém bloku, který by se převrtal a nanesl znovu nikalsil, tolik materiálu k odebrání nebude. Nevím, možná jo. Pokud jde o původní dotaz, jde tam jednak o to namáhání dalších součástí a i kdyby k bloku válec pasoval, bude nuté upravit karburátor, minimálně přetryskovat, lépe vyměnit difuzor, otázka je, jestli je to možné. Jestli myslíte tím odbytím pokus o reklamaci převrtaného motoru, byl by to čin opravdového dobrodruha.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 223.242 (?), 4.3.2015 20:42
Standardně je výbrus z 56,0 na 56,25 (druhý z 56,25 na 56,50 a třetí 56,75) podle typových velikostí pístů a pístních kroužků. Při tuningu je možný jakýkoliv průměr, na který seženete pístní kroužky až do 60,20 mm, kdy dosáhnete mezní tloušťky vložky. každý atyp je dražší než typ. U průměru 60 se častěji dělá výměna válce, než výbrus. Prostě, já bych do toho peníze nedával, to radši budu pomaleji orat... a na pojezdovou rychlost po rovině průměr vrtání válce nemá vliv.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.7 (?), 4.3.2015 21:20
Nevím odkud jste a čím se živíte, ale zde dosti často a hodně plácáte nesmysly. Jedná se pouze o 4mm, ale i to stačí aby byly problémy. U objemu 153cm³ se výbrus nedělá!!!, protože stěna válce je větším vývrtem už tak velmi oslabena. Povrchové úpravy o kterých se zmiňujete nedělají ve všech motorech ani Japonci. V Česku by za to chtěli nejspíš majlant a možná že to ani neumíme.Karburátor je u obou kubatur stejný - Jikov typ 2820 T!!! Ty pohádky o přetryskování a jiných zásazích mi velkmi sině připomíná pohádky výrobců z účelem navýšení ceny. No a o dobrodružství stran převrtaných válců a co to obnášelo se můžete přesvědčit, když si trochu zaguglíte a zašmejdíte mezi zemědělské tahače, samorzřejmě, že české.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 0.155 (?), 4.3.2015 19:31
Staníku, zakladatel o silný čtyřtakt nemá zájem a jestli je převodovka starší tak by se o repasu ani nemělo uvažovat a koupit rovnou celou sestavu, to je převodovka + motor a protože to určitě nemá Global tak ještě kompletní nápravu navrch, nebo nákladná přestavba na objednávku. Tak jak uvažujte vy, tak je možné činit jen v případě, že nevím co s penězi, což v Česku hrozí jen málokomu. Vy jich máte zřejmě nadbytek tak plácáte ptákoviny.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 223.242 (?), 4.3.2015 19:47
njn já mám na jednom stroji druhé kroužky na originálním pístu v originální díře 56. Navíc píšu, že do přestavby na lII.výbrus nebo 60ku bych nešel.
Druhý motor jsem dostal k nákupu lištové sekačky "zdarma", ale zatím jsem nezjišťoval, nakolik je zralý na výbrus nebo jestli jej již nemá minimálně jednou za sebou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
|
|
|
|