Vari - Jikov



Stránky: 1,  2   
host - 180.10 (?) 
28.4.2012 20:54, zobrazeno: 29624x

Dobrý den... vzal jsem si od strýce celou sestavu vari..ale zlobí mě motor..ještě před nastartováním jsem vyměnil benzín, hadičky a ten filtr na benzín... ale jak to zkouším sebe víc tak nechce nastartovat..svíčka háže... mohl by mi někdo pomoct?? mockrát děkuji za Vaše rady Chládek

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 48.151 (?), 29.4.2012 15:02

Dobry den

Jaky motor jikov mate. Ja mam 60dv a tam je systic. Obcas kdy dyl nejezdi tak je nutne natocit se systicem dokut neblafne pok ho vypnout a chytne normalne.

Jirka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 29.4.2012 18:14

Jirko, zkuste rozebrat plovákovou komůrku a podívat se, zda plovák reguluje a není děravý.Hladina má být asi 8 mmpod dělicí rovinou komory.Jinak kvalitní nezanešená svíčka je základ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
radll - (6) - 236.166 (?), 30.4.2012 18:22

zaleži na tom či je sviečka mokra to znamená že doteka benzin

skontrolujte zhasinanie (chcipak) niekedi to prebija od rukovete až po dinamo ten kablik sa rychlo prederie  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 204.254 (?), 11.5.2012 12:50

Pokud je svíčka vpořádku (nelépe nová) tak povolit misku karburátoru. Měl by protékat benzín. Pokud neteče je nutno zkontrolovat ventilek - rád se zasekává. Nejlépe je ho vyšroubit a počistit. Pozor pod ventilkem je těsnění, které bylo v mém případě problém - po dotažení ventilku se celkem utěsnilo!!!. I když byl ventilem plně funkční tak benzín neprotékal. Hodně zdaru. L.M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 192.247 (?), 12.5.2012 14:26

I já míval problémy s nastartováním, zejména pokud delší dobu stála.     Osvědčilo se mi odšroubovat plovákovou komoru (na dně pod benzinem bývala kulička vody, případně nějaká nečistota). Uprostřed kruhového plováku zespodu vyšroubovat trysku, profouknout vytvořenou zátku z kapičky vody, zpět našroubovat a jelo to. Čas od času není na škodu vypustit nečistoty a vodu z nádrže.  P.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 73.140 (?), 29.5.2012 11:55

Všechno může být pravda. Pokud je svíčka mokrá a dává jiskru a přesto motor nenaskočí, bývá často střižený klínek zapalování.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 64.48 (?), 19.8.2012 12:43

nevím jestli to někomu pomůže, ale bylo mi doporučeno vypínat benzín ihned po zhasnutí motoru a ejhle od té doby nemám potíže se startováním

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
áda1 - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (62) - 103.254 (?), 24.8.2012 23:18

Pokud zavřete benzín, motor necháte "doblafat" na volnoběh, pak se startováním problémy prakticky nejsou- svička bývá suchá... bez oleje a motor poté chytá prakticky ihned... pokud je studený pak neprve na sytič.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 86.48 (?), 25.8.2012 15:52

Dobrý den.

Mám terru jikov 2T a mam problém s otáčkami.

při zapnutém přívodu palivaTerra nejde do otáček a až se jakoby zahlcuje, nic neutáhne, nic nevyjede a jede jako by ani nejela, ale nezdechne.

Když vypnu přívod paliva tak otáčky po chvilce vylítnou na maximum a terra jede jak fík(dokud nedojde palivo v karbu.).

Prosím o radu co stím. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika