Vari - Jikov



   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
host - 178.235 (?) 
25.8.2012 18:27

Motor má patrně bohatou směs, obyčejně také "čtyřtaktuje".Zkontroloval bych těsnost plováku, hladinu paliva v pl.komoře a vyměnil bych preventivně jehlu nad plovákem (pokud má motor už něco za sebou).Samozřejmě vzduchový filtr pravidelně udržovat. Správná svíčka je Brisk N17C.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 54.2 (?), 27.8.2012 16:16

Dobrý den.

Podle toho, co tady radíte, tak asi máte dobré znalosti o těchto motorech. Nemohl by jste zareagovat na můj problém? 

Startuji na sytič. Po naskočení motoru okamžitě sytič vypnu, motor běží několik vteřin a zhasne. Nebo když stihnu vyskočit na sedačku vozíku a rozjedu se, to znamená, když je motor v zápřahu tak pěkně jede (táhne), nesmím ho ale uvést do volného chodu. Potom zdechne. Tak jako u toho startování.

Podle mě je něco s volnoběhem. Nevíte. Dík. Když, tak bych to rozvedl víc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.235 (?), 27.8.2012 18:56

Zveněte u zahřátého motoru mírně otáčky a volnoběžným šroubem vylaďte ty nejvyšší.Pak uberte plynu a totéž opakujte.Měl byste se tak dostat na správné volnoběžné otáčky bez nežádoucích přechodů. AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 138.103 (?), 31.8.2012 16:31

No jasně. Jen se mi nechtělo přemýšlet. Vždyť ten šroub s pružinou na karburátoru je na seřízování otáček. Teď už mi Vari zase pěkně klepe i když stojí na místě. Díky moc. yes

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 197.209 (?), 26.8.2012 12:18

Dvoutaktní motory Jikov mají několik neduhů: jak již bylo popsáno zasekává se jehlový ventil v karburátoru, plovák musí být v souběžné rovině s dělící rovinou plovákové komory, šroub bohatosti směsi povolen o cca 3/4 otáčky, kontrola zapalovací svíčky jestli hází jiskru i pod tlakem, kontrola gufer klikové hřídele zvláště toho spodního, vůle osočky škrtící klapky, vytlučený kolíček osičky škrtící klapky, správný předstih zapalování a v neposlední řadě rozdělat výfuk a podívat se jestli není "zarostlý" jestli výfukové plynu mají dostatečný otvor pro ůnik, a když už je sundaný výfuk podívat se výfukovým kanálem jestli motor není přidřený. Přidřený motor lze opravit výbrusem. Ještě jedna závada je možná, motor je již opotřebený a v zámcích pístních kroužků je značná vůle nad povolenou mez. Luboš

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 252.34 (?), 2.10.2012 21:17

Dobrý den! mám malí problém s varinou! Dostal sem ji zadarmo, tak sem vsecko vyčistil a nastartoval.Motor běží, ale na volnoběch střilí do sáni a aji kdyz přidam tak taky, ale zdáse, že ne tolik jak na volnobech a ma snahu zdechnout?dDěkuji všem za radu a odpověd.Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 182.1 (?), 19.1.2013 15:28

asi máte střihlej klínek naa zapalování

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika