Vari Honda GSV tarokuje



host - 9.6 (?)
10.7.2016 11:16

Motor GCV je také konstruován pro těžký setrvák viz např.GCV 160 N2E8 na bubnovkách, kartáčích nebo jedoosáku.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 105.167 (?), 7.7.2016 21:03
Jezdím cet let na 95. Tak sedm let zpátky sem vidêl karbec po patým ultrazvuku. Ani doktor nepomohl, šel do háje. Jak píše pán stabilizátor na odstavení na dlouhou dobu, vyjíždět karbec zas já nedoporučuju, uschnout a vzniknou šupiny. Zavírat přívod je potřeba na vyjetí karbecu. Já nevhám se stabilizátorem tak jak bych mėl zejtra vyjet.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.161 (?), 7.7.2016 21:17
Mám 2 sekačky s motorem Honda, jednu mám 16 let a druhou 6 let a u žádné za celou dobu ani jeden problém s benzínem. Kupuju benzín natural 95, a vůbec neřeším kde. Pouze, jak mi řekl prodejce používám stabilizátor. Motor chytne hned a vůbec netarokuje. A přes zimu jenom 1-2x za měsíc nachvilku nastartuju a žádné vypouštění nebo vyjíždění benzínu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 7.7.2016 21:51
Tak tak, víte vono vyjíždění do sucha se přebralo z nových mašin. Jenomže ty maj čistý karbeci a uschnutí jim neva. Karbec přes kterej protekl nějakej litr benzínu je ve stavu nechat pod benzínem nevypouštět. Aji bez stabilizátoru se dá karbec oživit akorát jsou místečka kam ani doktor nemůže a karbec je v háji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 8.7.2016 9:05

Zdravím, to je častá výmluva servisů "karburátor nelze vyčistit ani ultrazvukem".  Postupem času jsem zjistil, že ultrazvuková čiastička je opravdu jen na pohledové vyčištění ale uvolnění hodně zanesených kanálků nezvládne, jen stav ještě zhorší. V tomto případě nezbývá než sada jehliček a nějaký čistič ve speji. Ten čistič je hlavně pro kontrolu průchodnosti určitých partií, "tady nastříknu a zde musí vyvěrat". Pokud není karburátor mechanicky poškozen, tak je vždy poměrně snadno opravitelný. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 10:41

p. Stando, rád a se zaujetím čtu Vaše příspevky nebot se z nich dá hodne poučit ale řeknete mi tedy kde je chyba když 95tka je normovaný benzín a Honda s ním má potíže, je Honda již tak daleko s technikou a naše paliva ji nestači, nebo naopak je Honda tak háklivá že musi mít absolutní čistotu, no když jsem videl ty malinkaté dírečky v té trysce tak opravdu stači málo a je to ucpané.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.130 (?), 8.7.2016 13:24

Dobry den p. xx.52.72,3

aj ked nie som p. Standa, a ani nemam ambicie ho nahradit, dovolte aby som tiez trochu zareagoval:

1. Natural95 je sice normovany benzin, ALE kazdym rokom sa meni definicia jeho normalizacie a to konkretne zvyšuje sa percentualny obsah alkoholóznych bioprimesí (dalej uz len "biogrce"), co pri beznych automobilovych motoroch s hodinovou spotrebou, cca 5÷7 litrov a vstrekovanim nie je až taka tragedia ako pri motorčeku napr. Honda s hodinovou spotrebou cca 0.7÷0.8 litra A ZAROVEN difuzorovym systemom s prietokom riadenym tryskami s pidi-mikro-dieročkami A ZAROVEN s vykonom riadenym nepriamo cez regulator  A ZAROVEN s pomocnym kompenzacnym karburacnym systemom riesiacim prechodove stavy a nizke emisie splodin (napr. NOx)...  Vsetky tieto vlastnosti su žiadane u moderneho motora ako je HondaGSV, ale resultuju do "háklivosti" na benzin, a snad ani nie na cistotu, co je dnes u normalnej benzinky samozrejmost, ALE HLAVNYM PROBLEMOM SU BIOGRCE, pokial nie su systematicky eliminovane uzivatelom (napr. stabilizator paliva, premiove benziny,  spotrebovanie benzinu v karburatore pre odstavkou,.. a pod.)

2. Honda GSV je technologicky pokrocily vyrobok, splna dnesne emisne EUROnormy s rezervou. Ale nie je jediny. Aj ZROVNATELNE dnesne moderne motorceky inych vyrobcov majuce podobnu technologicku vybavu MAJU ZROVNATELNE PROBLEMY S BENZINOM, teda s biogrcmi v ňom.

3. A bude hůř... EuroUradnici toho na nas pripravuju ešte viac..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 8.7.2016 14:25

Ano rozumím Vam a Vaš záver tedy je?95 s přísadami nebo 100vku?Je zajimavé že máme 15let sekačku motor Brigs, žena tam lije co má po ruce a bez jedineho problému.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.8 (?), 8.7.2016 15:33

Zdravím, biosložky v benzínu sami o sobě karburátoru neuškodí ale vadí mu dlouhodobý odpar stojícího motoru. Nejhorší stav nastane, pokud motor odstavíme a přívod benzínu uzavřeme. Palivo se odpaří a těžké látky v plovákové komoře zůstanou ještě hodně dlouho a po čase se stávají nerozpustitelné v čerstvém benzínu. To už je lepší, nechat přívod benzínu otevřený ale pozor na to, že až se odpaří poslední kapka včetně obsahu zustatku v nádrži, tak je to na opravdové vyčištění celého karburátoru. Tento stav je hlavně když se odstaví stroj na zimu, krátkodobé odstavení mezi sekáním mu nevadí. Odpařením vzniká lepkavá hmota nerozpustná v benzínu a už lépe se rozpouští v horké vodě. To má za následek ucpání hlavní trysky ale volnoběžný systém se tímto neucpává, protože není trvale "pod benzínem". Tyto drobné kanálky volnoběhu a přechodu se ucpávají úplně něčím jiným a to je "sajrajt" nečistot ze vzduchu smísený s palivem. Ano je tam filtr ale právě drobounké částečky z jeho papírové vložky se najdou v směšovací komůrce volnoběžných otáček. Lze to snadno určit, protože papír filtru je zelený a stejný bordel je v tomoto místě. Doporučuji i nový filtr vyfoukat stlačeným vzduchem z vnitřní (od karburátoru) strany. GSV má pouze horní ložisko kuličkové (6205) a dole je stejné uložení kliky jako GCV. To proto, že GSV jsou konstruovány pro "těžké" setrvačníky a proměnné otáčky, kdy je za volnoběhu vrchní ložisko hůře mazané. Spodní kluzné ložisko je trvale v oleji a je takto nesmrtelné. Setkal jsem se i s motory, kdy je na horním ložisku označení 6205 ale má díru 25,4mm. Zřejmě motory pro USA.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.8 (?), 8.7.2016 15:35

Zapoměl jsem se podepsat. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 10.7.2016 11:16

Motor GCV je také konstruován pro těžký setrvák viz např.GCV 160 N2E8 na bubnovkách, kartáčích nebo jedoosáku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika