Vari



Stránky: 1,  2,  3   
host - 78.146 (?) 
19.3.2015 17:16, zobrazeno: 20700x

Dobrý den,
již několik dní sleduji problém, ale stále nemohu odhalit čím by mohl být způsoben. Mám motor GXV160 s převodovou skříní DSK317/S. Vari je stará 10let, ale polovinu času nic nedělala. Vari toto začala dělat již před dvěma roky, ale vždycky se nějak rozjela do kopečka, ale včera jsem naložil o maličko více a kopec jsem myslel že se nerozjedu ani skoro nevyjedu(a přeložená určitě nebyla).

1) Včera jsem vozil hlínu na zahradu, která je vzdalená asi 500m a po ceste jsou dva kopecky. Jeden u silnice, kde samozřejmě musím vždycky zastavit, ale pak už je problém se rozjet a to i když nic nevezu a to jezdim na 2 když jedu bez nakladu i s nákladem prootože na 3 bych mel co delat aby se rozjela. Na 1 mi vyjede všechno, ale nemohu pres silnici jezdit na 1 to bych ji nikdy neprejel. Na rovince to jeste jde ty rozjezdy ale do kopce to je utrpení. Ty kopce nejsou tak hodne stoupave. Měli jsme ještě Terru Vari dvoutakt a s takovym nákladem jsem se rozjížděl do obou kopců bez problému na 2. Poté jsme koupili čtyřtakt od znamého, kterému ležel ve stodole, protože s dvoutaktem se nám špatně dělali polní prace a hlavně čtyřtakt je na tyto práce super orba, kultivace apod. ale s vozíkem někam jet je utrpení. Když jsem zkoušel odpojit vozík a na dvojku se rozjet do toho kopce tak úplně v pohodě.

Nevím jak ten zvuk popsat, ale při rozjezdu to je jako když se začnou klepat závaží v kolech, ale to trvá tak 2vteriny a pak se vetsinou v poho rozjede.

Nevíte, kde hledat chybu nebo čím by to mohlo být způsobené? Obložení spojky jsem kontroloval OK, protikus ke spojce OK, válec a hlavu válce vše OK už vážně nevím, kde hledat chybu.

Předem děkuji za odpověď


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 48.106 (?), 19.3.2015 17:30
Dobrý den, v podstatě to mohou být 2 problémy. Problém s odstředivou spojkou, může být vydřený hrnek, kameny spojky, mastnoty. Problém s motorem. Motor musí mít výkon, aby při nízkých otáčkách udržel sepnutou spojku, případně dokázal záběrem rozjet stroj. Srovnávat stroj z druhé ruky není příliš šťastné. S naloženým vozíkem se rozjedu do kopce na 2. Ovšem ne v tom případě, že je souprava na překážce, v měkkém terénu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 78.146 (?), 19.3.2015 23:14

Nevíte jak spojku demontovat pro výmenu? Stále se mi to protáčí na obě strany a nemohu přijít na to čím si to podržet.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 20.3.2015 8:58

Vidíte mezi přírubou motoru a přírubou spojky na hřídel s klínkem? Pokud vidíte klínek, stačí tam zasunout plochý klíč dle průměru hřídele a klínek se Vám o něj opře.

? Stačí takto?


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 19.3.2015 23:24

Někdy není na vině měkký terén, ale podhuštěné pneu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 176.91 (?), 20.3.2015 7:32

Chce se mi napsat že chyba je někde mezi sedačkou a řídítky.Já mám spojku uplně v pořádku a prostě jsou místa kde se na dvojku nerozjedu.Lokalitu, kde bych mohl naložit přívěs hnojem a přejet frekventovanou silnici musím vynechat.Prostě se tam na dvojku nerozjedu.Na jedničku nebudu dělat divadlo a žádat lidi aby zastavili provoz.To samé na zahradě.S naloženým vlekem pouze za jedna.U Tatry jsme se na vojně učili přeřadit z 1 na 2 na jedno vyšlápnutí spojky, Aby to bylo rychle a auto se nezastavilo.Mela 12 válců a taky se nerozjela na dvojku.Chcete víc, než stroj může dát.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 20.3.2015 7:56

Ale ona tam nějaká porucha opravdu může být. Jenže to takto prostě nikdo nevyvěští. Musel by u toho stát, poslouchat, šáhnout si, koukat a vidět.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 178.9 (?), 20.3.2015 8:08
Motor je určitě tak od nového. Neseřízené ventily atd. Běžte s ním jednou do servisu, zaslouží si trochu odborné péče.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 78.146 (?), 20.3.2015 13:22

Dnes jsem to hodil do servisu, tak uvidím co na tom opravi :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 57.5 (?), 7.4.2015 18:00
Takové přitroublé průpovídky přímo miluju. Chyba je někde mezi sedačkou a řídítky, nebo v tom co stojí vedle stroje v holínkách, nebo jestli umí používat ty konečky co čouhají z rukávů. Tazatel se ptá, proč to nejde teď!!, když to minule šlo!!. A protože si s tím neví rady, tak se ptá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika