Vari 1414



host - 233.139 (?) 
11.6.2013 15:31, zobrazeno: 6688x

Dobry den mam vari motor jikov 1414 je ti rok asi 87 dostal sem ho rozebranej a davam dohromady. Dal sem nova gufera, osicky karburatoru, svicku ngk b6hs. Motor nastartuje na skubnuti ale na volnobeh pocukava a nema silu. Muze to delat zapalovaci civka?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 233.139 (?), 12.6.2013 21:55

Udelal sem video pro lepsi obraz, muze to delat zapalovaci civka?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 13.6.2013 13:46

Poslechl jsem si Vaši bezvadnou videonahrávku.Podle mých zkušeností bych zvýšil otáčky šroubem volnoběhu (u konce bovdenu) a šroubem sytosti (nad plovákem-oba jsou s pružinou) bych naladil nejvyšší otáčky.Poté prvním šroubem uberu otáček a naladění nejvyšších otáček druhým šroubem zopakuji.Pak by měl motor plynule nabírat otáčky bez nežádoucích přechodů z volnoběhu do maxima.Spojka při volnoběhu nesmí zapínat.Sdělte, jak se věc podařila.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 233.139 (?), 13.6.2013 17:05

Bohatost jsem nastavoval tak ze jsem nasel nejvyssi otacky a pak sroub povolil jeste o cca 1/4 otacky. Tak jsem cetl v nejakem navode. Pri presouvani regulace otacek se nepatrne meni i volnobeh. To by asi taky nemelo delat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 178.235 (?), 13.6.2013 18:52

U nového motoru.Starší a opotřebený regulátor má místo dírek ovály a na hřídeli regulace je vůle.To všechno může mít vliv stabilitu volnoběhu.Přestavění změní předpětí pružiny regulátoru a vůle táhla se uplatňují.Pokud má motor výkon, nepřkládal bych malým změnám volnoběžných otáček význam.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 178.235 (?), 13.6.2013 19:12

V botičce (přívod vn ke svíčce) bývá přerušen odrušovací odpor, přeměřit jeho hodnotu několika kiloohmů, případně očistit tenkým plochým pilníčkem plochy kontaktu u zapalování, překontrolovat odtrh 0,3mm a předstih (3,5 mm).Štavnatou jiskru dodají také dostatečně silné magnety v setrvačníku magneta.Ty rovněž stářím slábnou a dají se posílit, příp.setrvák vyměnit za nový.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 233.139 (?), 14.6.2013 9:45

Zapomnel jsem napsat ze mam bezkontaktni zapalovani. Tam by mel byt predstih napevno ne?. Stator zapalovani jsem promeril na zkrat a na preruseni civek podle navodu co jsem nasel na elektro foru a byl v poradku. Jde jeste nak zmerit indukcni civka ta co je pod nadrzi nevite jaky odpor mam namerit? Je to cerny hranol znacka pal.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika