Napíšu vám svou zkušenost. Mám ten stejný motor na sekačce bez pojezdu. Rok uvedení do provozu 96 (asi). Benzín leju klasiku BA 95, taky co jinýho a olej dávám motorový 15W-40. Ten motor nikdy nic nechtěl a jede a jede. Ani stertování se nějak nerozbilo. Prostě nic. Tento motor se při čištění skeletu sekačky dá naklonit na pravou stranu aniž by z něho vytekl, nebo někam natekl olej, protože má karburátor i výfuk na stejné straně. Jako kontrola správné hladiny slouží nálitek pod špuntem a ten má být těsně zaplaven olejem.To jen tak- kdyby náhodou.
Popis funkcí a provoz jednotlivých částí motoru a popis konstrukce sekačky. Údržba a postupy oprav jsou uvedeny pro nejrozšířenější motory tj. motory firem Briggs & Stratton, Tecumseh a Motor Jikov. Všechny uvedené pracovní postupy platí obecně a lze je aplikovat i na jiné typy motorů.
Rodiče rovněž vlastní sekačku s motorem Tecumseh Vantage 35, zakoupenou v prodejně Tesco. Po 9letém, téměř bezproblémovém používání mi prasklo lanko (v bovdenu) plynu.Navštívila jsem již dvě opravny sekaček a vždy mne odkázali na autorizovaný servis. Ale který to je? Neporadí mi někdo s opravou? Děkuji Eva
Vy máte určitě z boku na madle černou ovládací páčku se želvou a zajícem a místo sytiče balonek pro studený start. Věděl jsem i číslo dílu jenže jak naschvál ho ne a ne najít. Tedy vy píšete o lanku. Já bych řekl, že vám nebo rodičům praskla struna. Nechytračím, jen je to třeba při požadavku rozlišit.
sekačka se skládá ze dvou částí, motoru a všeho ostatního (lanka šasi kolečka pojezd unašeč nůž atd...) takže lanko musíte shánět u výrobce sekačky a ne motoru, případně nahradit univerzálem HH