Seřízení volnoběhu motoru Honda GCV 160



host - 189.74 (?) 
15.5.2012 22:08, zobrazeno: 17229x

Prosím potřebuji poradit jak seřídit volnoběh motoru Honda GCV 160.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 191.186 (?), 15.5.2012 22:25

Na karburátoru jsou 2 šroubky, jeden dorazový na škrtící klapku, druhý na seřízení bohatosti směsi. Jsou dost špatně přístupné, někde tu budou fotky, kde jsem šroubky vyfotil. Nejlépe seřídit bohatost směsi - otáčením na obě strany při teplém motoru najít polohu s nejvyšším, ale nejklidnějším chodem motoru a potom seřídit volnoběh. U motoru, který je déle v provozu je vhodné nejprve ve studeném stavu seřídit ventily, což je velmi snadné a potom seřídit karburátor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 112.44 (?), 16.5.2012 6:03

Asi bude nutné nejdříve vyčistit karburátor a jak píše pan J.S. seřídit ventily, také vyměnit svíčku, vzduchový filtr. Inu přídavek biopaliv nám poškozuje tyto šikovné motory (seklé ventily, ucpané karburátory a další z toho vyplývající).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.125 (?), 16.5.2012 6:42
Samozřejmě, pokud to chod motoru naznačuje a motor byl delší dobu odstaven.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 63.251 (?), 12.9.2022 10:44

Dobrý den,

mam taky problém volnoběhu, respektive, že motor zhasíná příliš brzy viz páčka ovládání. Motor zhasne přibližně v polovině když snižuji otáčky páčkou ze "zajíce" na "želvu".

Tady by postup viz Váš přispěvek byl jaký?

Když při nejnižších otáčkách, kdy motor ještě nezhasne zkouším seřizovat šroubky, tak ani na bohatost směsi ani na škrtící klapku nereaguje.

U škrtící klapky ani nemůže, jelikož ploška klapky o kterou by se měl zarazit je stále daleko - prostě se jí nedotýká.

Jen pro info stroj je po servísní prohlídce, honda GCV 160. špatně se startovala. Tak vyměnili rovnou celý karburátor ale na jaro byl problém totožný, horší start - cca 10 až 20x nutné tahat. a problém s nízkýma otáčkama. Mimochodem jsem se díval na původní karburátor a ten je k nerozeznání od nového, zcela čistý (rozebral jsem ho ze zvědavosti). Děkuji za radu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika