Serizeni motoru stare sekacky



Stránky: 1,  2   
host - 246.8 (?) 
4.7.2015 10:16, zobrazeno: 14334x

Dobry den potrebuji poradit ohledne serizeni sekacky s motorem Tecumseh bvs143. Je problem s chodem motoru, nechce chodit pravidlene, skita a chcipe. Zkousel jsem menit 3 karburatory a trysky ruznych velikosti a porad se chova stejne. Mam karburatory jeste dvouklapkove(plyn a sytic). Po zatahnuti za studena chytne napoprve, 4 sekundy jede pravidlne a pak zacne zbleptat a to u vsech karburatoru stejne. Pritom na volnobeh jede pravidlene, ten se doladuje sroubem s jehlou nakonci. Jeste me napada, jestli neodchazi zapalovani nebo se nepohl setrvak. Uz jsem z toho zoufaly.

Kompres je perfektni, olej nezral a ani nikde dokonce netece.

Jedna se tedy o motor bvs143, sekacka byla kupovana v tuzexu :-)

Moc dekuji za rady!

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.101 (?), 4.7.2015 10:47

a co výfuk, není příliš zakarbonovaný?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 246.8 (?), 4.7.2015 11:34

Vyfuk je vpohode, z neho to fici jak ozavod. Samozdrejme jsem ho mel dole a vypada celkem cisty. Karbon tam neni, to bylo u pincka, kde se daval do motoru benzin s olejem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.101 (?), 4.7.2015 11:49

a svíčku máte dobrou? Není příliš teplá nebo studená (typově)?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 250.122 (?), 4.7.2015 11:58

To vypada ze se dusi, ma dost vzduchu? Filtr OK?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 72.149 (?), 4.7.2015 13:14

jedná se asi plovákový karburátor.  Není sice moc jasné jak to bleptání zní, jak se chová při pomalém přidávání plynu, a td. Pokud jede na volnoběh, a po přidání se dusí a dělá to u všech karburátorů stejně a nejedná se o karburátory vyřazené ze stejného důvodu, t.j.. že se motor při přidání plynu dusí, hledal bych to v přívodu benzinu. Anebo, mají všechny karburátory stejnou závadu, pro kterou byly vyřazeny a funguje u nich jen volnoběžný systém a je potřeba je důkladně vyčistit.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 246.8 (?), 4.7.2015 14:25

Jedna se o plovakovy karburator Delorto FHC2013 A a E(dva druhy)

Filtr jsem vyrobil novy, karburatory nebyly vyrazene ale demontovane z ruznych motoru.

Ted tam mam karburator takovy, ze ma nepravidelny volnobeh, ale do otacek jde a kdyz sundam filtr, tak jde hodne vytocit., pak to samozdrejme zdechne a jde nastartovat pouze se syticem.

Kdyz kroutim sroubem pro dobohacovani, tak to ma bud vysoky volnobeh, ktery se pak snizi az zdechne, a kdyz pridam, tak to zdechne uplne.

Kdysy jsem mel novy karburator, ten s tim cupakem u ktereho se nic stelovat nemuselo a prechod z volnobehu do plna mel krasne plynuly, ale zase nefugoval u motorua centura lx 179ccm.

Chtelo by to novy karburator, sice vsechny kanalky jsou pruchozi, ale jsou stare, ty trysky maji taky uz neco zasebou, asi tam neni hladky pruchod paliva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.60 (?), 4.7.2015 14:53

Zdravím, neznám sice uvedené karburátory, ale u všech plovákových může zlobit nesprávná výška hladiny benzinu v plovákové komoře. Dá se u těchto nastavit, případně je správně vložený plovák a dobře namontovaný uzavírací ventil (jehla) přívodu benzinu?  Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 160.171 (?), 4.7.2015 18:44

Z popisu není jasné, zda motor běží trvale na volnoběh (...4 sekundy jede pravidlne... na volnobeh jede pravidlene...). Co můžete udělat snadno: Nová svíčka a kontrola fajfky a kabelu. Kontrola "chcípáku" -  nezhasíná samovolně motor? Jestli je elektrika v pořádku a máte funkční karburátor, tak je to buď moc nebo málo benzínu. Moc: děravý nebo vysící plovák, opotřebovaná jehla. Tohle je málo pravděpodobné, když to dělá u všech karburátorů. Málo benzínu: ucpaný přívod, zpravidla u zavíracího ventilu, má-li jej. Špatně seřízený přechod karburátoru. Prasklé těsnění mezi karburátorem a motorem, stačí vlasová trhlina. Motor nasává falešný vzduch.

Může to být i zapalování, ale doma těžko vyzkoušíte. Některé motory měly na sání nějaký šroub, který se občas povolil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 246.8 (?), 4.7.2015 19:03

Toto mam vsechno zkontrolovane, elektrika je taky vporadku. Chce to proste novy karburator, ty stare sou uz vsechny opotrebene, zanesena tam, kde se nedostnu ho vycistit atd.

Mel jsem pujceny karburator z jine sekacky i s filtrem a chodilo to docela dobre, dalo by si rici i spravne, ale buchvi, jak velka tam byla tryska atd.

Che to holt novejsi karburator s cupakem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika