Dobrý den,
mám traktůrek Startjet z druhé ruky na kterém je namontován moter B&S Intek (štítkové údaje motoru model 311 772 typ: 0148-E1. kód:9903). Sám jsem nějakou základí údržbu prováděl (výměna filru, oleje) ale nevím jak na tom byl motor před tím a tedy v jakém je stavu, údajně byla provedena generálka.
Momentálně mám problém s kouřícím mototem, vysokou spotřebou oleje a při zatížení motor časem chcípně. Musím potom vyměnit svíčku která je dost znečištěná. Když jsem odmontoval vzduchový filtr byl zevnitř rovněž nacucán olejem. Pokud jsem zkušebně motor nastartoval bez filtru vystřikovala do jeho oblasti směs benzínu a oleje.
Má smysl vyměnit olejový a vzduchový filtr (který se stejně hned zněčistí olejem) nebo to hned odvézt do servisu? Případně jestli tyto indície nenaznačují že motor je již na vyhození a ani ten servis nemá smysl (najít servis v okolí Roudnice nad Labem, sehnat vozík na který se traktor vejde, naložit,... zabere taky dost času), nebo zda postačí seřídit rozvody . Taky mne napadlo jestli se nejedná jen o poruchu membránového čerpadla do kterého vede jak hadice od oleje tak hadice od benzínu a vadné čerpadlo kapaliny směšuje.
Mohu poprosit o názory co s tím :-)