Seřízeni motoru Briggs/Stratton Intek



Stránky: 1,  2   
host - 12.218 (?) 
18.1.2010 13:46, zobrazeno: 72937x
Dobrý den.Přestalo mi fugovat čidlo na kontrolu hladiny oleje v motoru.Vymontoval jsem tedy zátku s kontaktem a zjistil, že gumová krytka kabelu od čidla je celá rozleptaná a její části jsou v olejové náplni motoru.Vypustil jsem olej a demontoval kryt bloku motoru.Části gumy jsem v bloku vytřel hadříkem.Bohužel zůstly zbytky gumy i na vačkové hřídeli, kam se s hadříkem nelze dostat tak, abych ji vyčistil. Musel jsem tedy vačkovou hřídel vyjmout z motoru, ale zapoměl jsem si označit její polohu na ozubeném kole proti ozubenému kolu na hřídeli s ojnicí.Může mi prosím někdo poradit, jak mám správně nastavit její polohu? Nerad bych zničil motor.Děkuji mockrát.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 218.134 (?), 18.1.2010 16:40

Na ozubenom kole ktoré je na kľuke je značka, to isté je aj na protiľahlom ozubení, je to malá bodka, taký výstupok ako bodka, nastavíš ich jednu značku na druhú a máš nastavený celý rozvod.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 12.218 (?), 19.1.2010 13:06
Děkuji za radu. Nevíte prosím ještě, proč mi kultík špatně startuje? Z 90% musím zapínat sytič a není rozdíl, zdali je motor teplý nebo studený. V servisu mi nic neporadili. Prý, abych ho k nim dovezl a oni se na to podívají. Moc se mi nechce. Všechno jim trvá moc dlouho a já ho doma dost využívám.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 218.130 (?), 19.1.2010 22:20

Problém môže byť v karburátore pokiaľ už není vybehaný motor, najjednoduchšie najprv vyčistiť plavák na spodku karburátora a rovnako aj pozrieť ihlu či nieje upchatá a zle uzatvára, pri nízkych otáčkach nemá motor dostatok paliva a nechce nabehnúť zapnutím sytiča sa obohatí zmes a motor naskočí, pri nabehnutí motora už potom stíha membrána dodávať benzín, samozrejme pokiaľ nieje na palivovej hadičke od nádrže ešte palivový filter krorý môže byť tak isto upchatý.Problém môže byť aj v nekvalitnom benzíne alebo keď je benzín načerpaný dlhšie a je tak povediac vyvetraný nemá už také oktánové číslo, to je ten ľahší prípad.Najlepšie je pre Vás navštíviť ten servis a oni si už poradia ako by ste mal poškodiť karburátor je to drahšia súčiastka to by som neriskoval.Niekedy ho treba celý dať vyčistiť ultrazvukom a videl som prípady kedy trebalo vymeniť celý karburátor pokiaľ to robilo od nova a stále sa chyba opakovala.Pozor aj na prívod vzduchu filter vzduchu by mal byť čistý.Mnoho zdarov.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 172.200 (?), 10.5.2011 10:36

Dobrý den,

mám traktůrek Startjet z druhé ruky na kterém je namontován moter B&S Intek (štítkové údaje motoru model 311 772 typ: 0148-E1. kód:9903). Sám jsem nějakou základí údržbu prováděl (výměna filru, oleje) ale nevím jak na tom byl motor před tím a tedy v jakém je stavu, údajně byla provedena generálka.

Momentálně mám problém s kouřícím mototem,  vysokou spotřebou oleje a při zatížení motor časem chcípně. Musím potom vyměnit svíčku která je dost znečištěná. Když jsem odmontoval vzduchový filtr byl zevnitř rovněž nacucán olejem.  Pokud jsem zkušebně motor nastartoval bez filtru vystřikovala do jeho oblasti směs benzínu a oleje.

Má smysl vyměnit olejový a vzduchový filtr (který se stejně hned zněčistí olejem) nebo to hned odvézt do servisu? Případně jestli tyto indície nenaznačují že motor je již na vyhození a ani ten servis nemá smysl (najít servis v okolí Roudnice nad Labem,  sehnat vozík na který se traktor vejde, naložit,... zabere taky dost času), nebo zda postačí seřídit rozvody . Taky mne napadlo jestli se nejedná jen o poruchu membránového čerpadla do kterého vede jak hadice od oleje tak hadice od benzínu a vadné čerpadlo kapaliny směšuje.

Mohu poprosit o názory co s tím :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 106.250 (?), 15.8.2011 11:31
mám stejný problém s motorem B&S. Motor hrozně kouří, ale nechcípá. Vzduchový filtr zanešen olejem a spotřeba oleje veliká. Vyřešil jste to nějak??? nebo někdo jiný neví co s tím?? Díky
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 69.31 (?), 18.8.2011 7:36

Dobrý den, chtěl bych se připojit k vaší diskuzi - myslím si že u motoru vám jde nebo prochází kompresní tlak do klikové skříně a to je možné jedině vyběhaným pístem. Zkuste odmontovat vrchní kryt na motoru a pak šrouby na hlavě válce (asi 15 minut), natočte si píst do horní úvratě a prstem zkontrolujte jak se pohybuje do stran. Když posunete píst do dolní úvratě tak se vám většínou oběvý rýhy na válci na straně ventilů. Poškození mohou být i jiná ale vše se točí jen kolem válce a pístu.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.84 (?), 31.8.2011 15:51

TK tomu kouřícímu a netáhnoucímu Starjetu -  už je to vyřešeno. Musely být vyměněny pístní kroužky, přebroušena hlava válce o rovněž ložiska klikové hřídele.  Nyní to už zase šlape jako hodinky a žádný kouř se neobjevuje. Cena opravy motoru cca 9 tis Kč.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 252.160 (?), 31.8.2011 20:06

Ty ložiska, To vám řekl kdo?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.84 (?), 1.9.2011 13:21

Špatně jsem se vyjádřil, ne ložiska ale uložení hřídele. To už by mohlo být O.K.? nebo mě servis jen natáhl :)?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika