seřízení Briggs&Stratton Intek 6,5



Stránky: 1,  2,  3   
egsinuhet - (3) 
28.5.2007 13:33, zobrazeno: 82625x
Poradí někdo, jak seřídit motor Briggs&Stratton Intek 6,5. Při startu hrozně " tluče", asi předstih? Dík.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 28.5.2007 15:31
Na těchto motorech je předstih dán umístěním zapalovaní (bezkontaktní) a neseřizuje se(pouze vzduchová mezera mezi ventilátorem a zapalovacím modulem). Můžete ověřit, jestli se cívka nedostala do těsné blízkosti ventilátoru a nenaráží na něj - nebo pouze nechytá. Dále bych ověřil seřízení ventilů. Opět neuvádíte na čem je motor používán, a proto je těžko uvažovat nad tím, že je to např. způsobeno od nože, nebo převodovky atd. Může to být i výpadky zapalování - svíčka např., ale to jsou úvahy. Do zjištění a odstranění závady motor nepoužívejte, jelikož by to mohlo způsobit jeho vážné poškození. Protože se takto nedá určit co to jsou za zvuky a hlavně co je způsobuje - obraťte se na servis. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 234.206 (?), 28.5.2007 16:53

Doufám že motor Briggs&Stratton Intek (6,5 HP -nevím kolik krouťák) není moc poruchvý, zrovna jsem si objednal sekačku s tímto motorem a předpokládal jsem že je dobrej. Radši bych HONDA  GCV 190 (6,5 HP - 13,5 krouťák) , ale ten je vidět na hodně málo mašinách, zajímalo by mě proč, že by cena. Jak je rozdílná cena těchto dvou motorů?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 28.5.2007 18:02
B+S 4,8 kW 11,0Nm, Honda GCV 160 4,1kW 11,4Nm, ceny si vyhledáte a rozdílnost je dána již zmiňovanou preferencí značek, ale také kvalitou výrobků. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 11.99 (?), 28.5.2007 18:15

Uvědomme si ale, že v tomto případě tyto popisované motory mají různou kubatůru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 194.126 (?), 28.5.2007 21:04
Také to může způsobovat volný unašeč - popř. nůž, (dle využití) který plní funkci tzv. protizávaží setrvačníku... také je vhodné skontrolovat střižný klínek setrvačníku a zároveň seřídit vůli indukční cívky na 0,3mm, Po nastartování stáhnout sytič a seřídit otáčky. Za předpokladu že palivo je čerstvé, čistý nový olej a vzd. filtr!
Jinač Brigss i Honda jsou v této kategorii naprosto bezproblémové  motory... Honda má ovšem výhodu v konstrukčním řešení atd.  a motor je méně hlučnejší a kultivovanější, a brigss je zase dostupnější a jednoduší...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 234.206 (?), 28.5.2007 23:57
Co říkáte na záruku 5 let u HONDY? Začíná se pěkně prodražovat. Podmínka je každý rok dát stroj na servisní prohlídku. Mám křoviňák HONDA  435 E- loni  to stálo 300,- a letos už 390,-  je v tom výměna oleje a  nějaké poštelování. Stroj používám tak 20 hodin ročně a spíš se bojím  aby my ho nerozladil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 29.5.2007 10:10
Co vás bolí? Ty tři stovky za rok? Tak se na ty roční prohlídky vykašlete vzdejte prodlouženou záruku ale ono se vám to vrátí.  Olej by se měl měnit jedenkrát za rok i když motor pojede dvě hodiny. O vhodnosti kontroly popřípadě seřízení ventilů nemluvě. Co se týká obav z možného rozštelování nejsou na místě. Není co rozštelovat. Bohatost je daná a servis případně upravý volnoběh, který se může na novém uvolňujícím se motoru mírně zvýšit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 212.195 (?), 29.5.2007 17:44
JJ asi ho to bolí,protože neví kolik stojí servis.Například takový ten háček na který se zavěšuje křovinořez na popruh HQ (pouze ta kulatina)mě stála 400kč jako náhradní díl.Musel jsem to koupit,poněvadž to bylo do firmy a pracovali s tím brigádníci.Spojka -1400kč,zapalování 1800kč,a dalo by se pokračovat.A tohle to je 3 roky starý křovinořez Jonsered 1,3 kw,samozřejmě,že závady začaly po uplynutí záruky.No mít to doma tak nevím?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 8.127 (?), 9.6.2013 10:17

Neviem či aj pri 4-taktoch, ale pri 2-taktoch je často aplikované zapaľovanie (vzhľadom na vysoký rozsah otáčok) s variabilnou dobou zážihu, ale konštrukčne je na prvý pohľad podobné tomu na B&S. Takže, ten predstih nebýva vždy konštantný, je závislý na otáčkach motora, ale tiež nie je užívateľsky nastaviteľný. Iskru sa posúva v čase zrejme čisto elektronicky, bezkontaktne. Ďalej tento modul plní i funkciu obmedzovača otáčok.

Zaujímavé je tiež, že 4-takt má páliť raz za 2 otáčky kliky, ale zapaľovací modul je vybudený magnetom na ventilátore pri každej otáčke, t.j. 2x. Vie niekto viac?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika