Sekačka Vari Lucina Honda GCV 190



Honda_zahrada_cz - (6) - 231.226 (?) 
13.6.2014 14:34, zobrazeno: 10030x

Dodbrý den 

Známý koupil sekačku od Vari s motorem Honda GCV 190. Nalil předepsaný benzín, dal předepsaný olej Honda těsně pod maximální hladinu. Motor i teplý je nutno startovat přes sytič a po ubrání plynu přesně na polovinu dráhy mezi ZAJÍCEM a ŽELVOU motor zhasýná. Motor zrychluje a pak spomaluje i na poloviční plyn (pokud není zatížen).

V prodejně kde sekačku zakoupil mu nabídli opravu, ale musí si jí zaplatit protože na palivový systém se prý záruka nevztahuje.

1.) Myslíte si také že to bude ucpaná tryska / přívod paliva?

2.) Může si karburátor vyčisti sám pokud je stroj v záruce, nebo nesmí na karburátor šáhnout?

3.) Postupuje prodejce správně že za seřízení (vyčištění) karburátoru - otáček požaduje zaplatit stejně, jako u výrobku, který je již po záruce?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 216.69 (?), 13.6.2014 14:58
Nejdříve kupte stabilizátor paliva od B&S je do stovky, natočte motor a nechte den. Tak nezasáhnete do motoru a nemusíte řešit záruku. 1 velmi pravděpodobné, 2 v záruce smíte provádět všechno, co je uvedeno jako údržba obsluhou, 3 ano, ale podle prodejce se přístup ke svému zákazníkovi může lišit. Odborné seřízení by bylo vhodné, včetně kontroly.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 227.2 (?), 13.6.2014 17:50

Kupte cerstve palivo Natural 95,nebo 98 oktanu, zkusil bych dat do kazde plne nadrze dve stamprlata velfobinu, aby se palivo zbavilo vody, atd.Tim bych zacal, nez behat po servisu.Honda je citliva na kvalitu paliva.Kdyz tak udelate a budete citit zlepseni, tak casem date mene velfobinu, az treba zadny.To se stava po delsi odstavce stroje, treba po zime, nebo masina se vyzkousi, kdyz je nova po vyrobeni, pak treba mesice nekde stoji ve skladu, obchode,atd. a benzin, zbytek v soustave palivove zustane a je pak problem, jak tj.starsi tri mesicu, nebo nema kvalitu.Kdyz to ted startujete, tak to prska, kolisaji otacky, az motor treba i zhasne.Tim bych zacal, neni to drahe a je mozne, ze to pomuze, pokud neni pricina jinde.Me to Honda 190-ka dela bezne hlavne po zime, ac nechavam na zimu prazdnou nadrz a na jare davam cerstve palivo vzdy, proste v soustave trochu zustane a dela to problem.Honda je dobra, ale citliva na palivo.At to chodi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 141.6 (?), 13.6.2014 19:05

Přesně jak píše pán, mám hondu 190 GSV, po každé práci zavřu palivový kohout a nechám vyjet palivo v karburátoru, až moto zhasne, před delší odstávkou vyjet i palivo z nádrže - prostě karburátor nasucho a čerstvý benzín. Tak mi to poradili i na Vari.cz -takže o tom dobře vědí - prý je to způsobené naším nekvalitním benzínem - přidanou biosložkou, která zalepí a dlouhodobě poškozuje karborátor - prostě - Česká republika

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 176.91 (?), 13.6.2014 19:20

A proč tam lijete velfobin.Nebo jiný radí stabilizátor BaS do 190ky Hondy.To je tohle tak drahé co jsem si koupil nebo špatné? Honda - stabilizátor paliva

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 141.61 (?), 13.6.2014 20:24

Zdravím, odpověď na dotaz. Váš znamý má velkou kliku, protože má ucpanou pouze hlavní trysku a její vyčištění je banalita. Horší problém by měl, pokud by motor nešel na volnoběh, tam už je čištění složitější. Čištění hlavní trysky: Odšroubujte středový šroub držící misku karburátoru. Misku seměte, neztratit těsnění. V závitové díře šroubu je našroubována hlavní tryska, zasuňte patřičný šroubovák a trysku vyšroubujte. Povolit jde dobře ale vyjmutí přes závit středového šroubu chce trpělivost. Trysku pročistěte drátkem z drátěného kartáče. Pozor, nad tryskou je zasunutá emulzní trubice a může se stát, že vypadne, nasunout slabší stranou zpět. Našroubovat trysku, vrátit misku plovákové komory a motor bude šlapat jako ďas. Na plovák raději nesahat, ztratíte jehlu, nebo čep a máte problém. Mýty okolo Honďáckých karburátorů jsou výmluvy neschopných servismanů. Každý se dá snadno vyčistit a vzniklé problémy jsou většinou v zaneseném volnoběžném systému. Není to však palivem ale systém se zanese bordelem ze špatně vyčištěného vzduchu, který sice projde vzdušníkem volnoběhu ale ucpe rozprašovače. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 216.69 (?), 13.6.2014 20:31
Pro člověka, který nechce do servisu, aby platil a nechce vrtat v karburátoru je stabilizátor snadné řešení a že dokáže rozpustit bordel se všeobecně ví. Stabilizátor lze využít, jako prevenci, ochranu benzínu, ochranu směsi před rozkladem. Do karburátoru nezasahujte, jestli nemáte za sebou nějakou zkušenost s karburátory. Servis by proti tomu mohl být velmi levný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Honda_zahrada_cz - (6) - 231.226 (?), 13.6.2014 21:55

Právě že mu to nejede na volnoběh a další problém je, že pokud nesundá karburátor z motoru, tak se nedostane ani k hlavní trysce. Zítra mu porádím ten STABILIZÁTOR PALIVA prozatím.

Já jsem koupisl starý motor a mně po pěti minutách zdechl a pak zase šel natočit a zase za pět minut zdechl. Dal jsem do servisu 3500 v čudu a zase to dělalo, tak jsem překonal obavy a karburátor sundal, vyčistil - ta tryska byla zalepená jakoby žlutým pylem. Složil jsem a jelo to. Od té doby si čistím vše sám i když servisák tvrdil že na motor Honda nesmí laik sáhnout jinak už nepojede. Zdá se mi že to dělal benzín od jednoho supermarketu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 216.69 (?), 13.6.2014 22:02
Žlutý pyl je bio a tu rozpustí Stabilizátor. Nespěchejte, po aplikaci do nádrže nastartovat motor, udržet chvíli v chodu a počkat, potom vyzkoušet. 3500 za nic je darda.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika