Sekačka s motorem B&S 675



host - 95.26 (?) 
13.7.2016 16:01, zobrazeno: 7165x

Zdravím Vás,

koupil jsem použitou sekačku s motorem Briggs&stratton 675 a vše se zdálo býti ok. Ovšem při reálném provozu začali první problémy. Po zahřátí nechtěl motor nastartovat, tak jsem otevřel "airbox" ve kterém vzduchový filtr vůbec nebyl a bylo to smočené od oleje. S otevřeným airboxem motor na poněkolikáté naskočil. Sám motor mi přijde, že nemá příliš sílu ve srovnání se stejným motorem na jiné sekačce. Co je ovšem horší je, že při doplnění oleje na požadovanou úroveň mezi risky začne motor při sekání značně tlačit olej přes karburátor do vzduchového filtru kudy stéká až do doby, než hladina oleje klesne na špičku měřící lišty hladiny oleje. Svíčka je relativně čistá a výfuk taktéž a bez bílého dýmu. Olej to tedy asi nespaluje. Mám proto dotaz, jak se může olej dostávat touto cestou ven a jaká je pravděpodobně diagnostika závady a opravy.

Děkuji Vám za jakékoliv rady a zkušenosti se stejným nebo podobným typem problému.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 167.111 (?), 14.7.2016 17:22

Každý 4T motor má odvětrání klikové skříně, které většinou vede do sání motoru. Při vysokém tlaku ve skříni se olej dostane do sání. Vidím 2 možnosti. 1) Mnoho oleje v motoru - např. namontovaná měrka z jiného motoru. Nezkoušel jste vypustit olej a naplnit odměřené množství? 2) Netěsný píst. Buď hodně vyběhaný, popř. prasklý kroužek, kolem kterého se dostává tlak do skříně a vytlačuje olej. Tomu by odpovídal i nižší výkon motoru.

Nasávání oleje se musí časem projevit zaneseným výfukem i na svíčce. Sekačka se nesmí nikdy převrátit na stranu karburátoru. Natekl by vám olej do sání, ale to jistě víte. Když na sání nebyl filtr, tak bývalý majitel o problému určitě věděl. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
usacars@centrum.cz - (2) - 104.86 (?), 31.7.2016 16:11

Ještě mne napadá 1 možnost - 

2) Netěsný píst. Buď hodně vyběhaný, popř. prasklý kroužek, kolem kterého se dostává tlak do skříně a vytlačuje olej

nebo -

Zapečený pístní kroužek - /nejčastěji z přehřátí/ - což je ze všech těchto možností ta nejlépe řešitelná - a mnohdy lze odstranit i chemicky!!! /bez demontáže/

Dříve se to dělalo petrolejem - dnes jsou na to spec. přípravky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 107.94 (?), 29.10.2020 15:04

Zdravím, zjistil jste nakonec příčinu? Mám velmi obdobný problém se stejným motorem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika