Sekačka Honda nebo Stiga?



host - 9.6 (?)
20.6.2016 20:08

Matete tady několik termínů dohromady. Castelgarden není už firmou, ale pouze jednou ze značek koncernu Global Garden Products, pod něž patří se stigou, alpinou, mountfieldem (neplést s naším řetězcem) a značkou atco. Má výrobní závody v itálii (Castelfranco Veneto a C.Veneto- campigo), švédsku (Tranas), slovensku (Poprad) a na nejlevnější produkty pak ještě v Číně. Vyrábí sekačky například pro Dolmar nebo řetězce (Bauhaus), traktory jede i pro Hondu. Je to důkaz toho, že při hromadný výrobě umí ceny stlačit dolů, ale při stále vynikající kvalitě finálních výrobků. Proto se s nimi spojila řada zvučných jmen, aby pro ně vyráběli. Například STIGA je vlajkovou lodí prodejů firmy a proto dostává vždy to nejlepší.

GGP je obecně předním odběratelem motorů z Briggs and Stratton a také klíčovým partnerem firmy General Transmissions, kteří produkují sekačkové pojezdové převodovky. Od výrobce řemenů MEGADYNE odebírá ročně obrovské množství řemenů - jen sekaček se v Popradě vyrobí ročně přes 1,5 milionu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
         
host - 172.200 (?), 24.4.2012 8:59

Tak tak, stejné sekačky jako od té Stigy koupíš např. v Bauhasu ale i v Mountfildu - od Stigy se budou lišet jen tím nápisem a barvou a cenou (v Bauhausu levnější v Mountfieldu naopak dražší)  :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 72.29 (?), 4.5.2012 15:58

Tím chcete říct, že v Bauhausu koupím stejnou kvalitu jako Stigu? no upřímně... v Bauhausu jsem se zrovna nedávno na sekačky díval, jen tak ze zájmu a přirovnal bych to k plastové hračce pro děti

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 9.6 (?), 20.6.2016 7:51

Ano, některé sekačky pro Bauhaus opravdu vyrábí GGP, která stojí za značkami, Castelgarden, Mountfiled, Alpina, Stiga. V těch marketových provedeních jde o stroje s levnějšími komponenty, podobně jako u sekaček Mountfield pro český trh - použije se negalvanizované šasi, starší typ převodovky pojezdu (stigy mají už MS300 - novou s plynulým náběhem, staré převodovky při rozjezdu,,trhají") a starší typ rukojeti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 16.89 (?), 20.6.2016 19:21
Nejlepší je stiga s motorem honda :).Mám od stigy nejvyšší model, letošní novinku a za 25tis. jsem dostal maximum-honda 190ccm, hliníková velká kola, Al-variátor pojezdu, měkčené rukojeti, motor na antivibrační desce, vyndávání koše jednou rukou, výškově stavitelná i sklopná rukojeť bez šroubů, vpředu madlo, dvojitý masivní nůž.Honda za 40tis. má jednoduchý nůž, plastová kola, motor 160ccm.Považuju hondu za špičku, za kterou se ale dost platí, u stigy mám dostupnější cenu.Měl jsem od stigy model několikarychlostní, Al-šasi i kola,190ccm B&S a to jen za 21tis.,u hondy to stálo 45tis.-Al kola i šasi.Tak asi tak.Srdíčko preferuje hondu, peněženka stigu-tak aspoň s hondou motorem :).Ale ten briks 8-mi stovkové řady je už taky dobrý, platí tam to co dnes všude u kvalitních výrobků-dejte jim co mají mít a nebudou potíže=kvalitní benzín, včasné výměny oleje atd.Ty zastaralé briksy měly pověst všežravců, ale to dnes už neplatí.Honda-motory byly o generaci dál, proto nesly cejch náchylnosti na benzín, ale mám je oblíbenější-měly dávno automatický sytič, lepší výměna oleje, pocitově kultivovanější, snesou větší boční náklon.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.89 (?), 20.6.2016 19:41
Jinak, ten Castel-Garden je taková evropská čína, v tom smyslu, že co tam chce jakákoliv značka mít namontováno, to tam má, jedná se vesměs o základnější modely, tato globalizace by měla snižovat ceny výrobků, kdy díly jsou vyráběny pro více značek, ale u vyšších modelů shodu těžko najdeme.Např. Ford sdílí podvozek s Volvem a Mazdou, jen se o tom moc nepíše.C-G je víc profláknutý, ale to neznamená, že je vše stejné.Když např. Stiga inovuje modely, tak ty staré se objeví v červeném v Mountfieldu, ale nikdy ne ty nové.Navíc by měla mít tušim Stiga závod i na Slovensku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 20.6.2016 20:08

Matete tady několik termínů dohromady. Castelgarden není už firmou, ale pouze jednou ze značek koncernu Global Garden Products, pod něž patří se stigou, alpinou, mountfieldem (neplést s naším řetězcem) a značkou atco. Má výrobní závody v itálii (Castelfranco Veneto a C.Veneto- campigo), švédsku (Tranas), slovensku (Poprad) a na nejlevnější produkty pak ještě v Číně. Vyrábí sekačky například pro Dolmar nebo řetězce (Bauhaus), traktory jede i pro Hondu. Je to důkaz toho, že při hromadný výrobě umí ceny stlačit dolů, ale při stále vynikající kvalitě finálních výrobků. Proto se s nimi spojila řada zvučných jmen, aby pro ně vyráběli. Například STIGA je vlajkovou lodí prodejů firmy a proto dostává vždy to nejlepší.

GGP je obecně předním odběratelem motorů z Briggs and Stratton a také klíčovým partnerem firmy General Transmissions, kteří produkují sekačkové pojezdové převodovky. Od výrobce řemenů MEGADYNE odebírá ročně obrovské množství řemenů - jen sekaček se v Popradě vyrobí ročně přes 1,5 milionu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.89 (?), 20.6.2016 21:32
Může to tak být, do strukturální politiky tak detailně nelezu, co platilo minulý rok, napřesrok být nemusí a nikdy neříkej nikdy :).Podstatný je pro mě kvalitní finální produkt.Děkuji za nové info, ze zajímavosti se nato podívám blíže.Shodu dílu a montáže u traktorů přiznala kdysi sama honda aby poukázala na rozdily, kde má to svoje "knouhau" a v čem je lepši.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.89 (?), 20.6.2016 22:51
Tak z dostupných zdrojů vyplývá, že v r.2000 nastala fúze (spojení) značek Alpina+Castel-Garden+britský Mountfield+Stiga =GGP.Pak se to vysvětluje-výrobky od tohoto koncernu jsou vidět i jinde pod jinýma značkama, v jiných barvách a nejvíc byl vidět castel-garden v mountfieldu.Osobně jsem měl od Alpiny nesmrtelný dvoutaktni křoviňák pod značkou Honda :).K udržení pozice na trhu to bylo nejspíše nezbytné a když má z toho profit i zákazník, proč ne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 20.6.2016 22:32

Trochu to zjednodušujete, ale budiž.Radost z nového stroje je pochopitelná, ať Vám slouží.To že má Honda u jednoho modelu jeden nůž nic neznamená, mám u modelu za cca 30.000,- nože dva nad sebou.Jen mě zajímá, jak brousíte ten dvojitý nůž na Stize?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 14.107 (?), 21.6.2016 21:12
Silné kudly brousím flexou, s tou opatrně, např.kudly z rideru, slabé kudly z rotačnich sekaček brousím keramickým kotoučkem do fortuny neboli biaxu, dá se dát i do vrtačky.Výhody jsou v tom, že vidíte, kde nastává úbytek materiálu, nevyžíhá se kudla a jde koupit vícero zrnitostí a velikostí.Na machrovinky mám přímou rotační brusku-el. biax (5-30tis.ot.).Jednoduchá kudla jde i na vodním kotouči, ale hůře se chytá úhel.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
<  6,  7,  8,  9,  10   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika