rotavator Robix



host - 160.2 (?)
6.3.2008 19:41

Těch jehel tam má být 25. Doufám, že ti ty 2 nespadly do klikové skříně, hrozí nebezpečí že se nasají do válce a poškodí píst i válec. Základní nastavení karburátoru je jeden a půl otáčky od jemného dotažení. Tím druhým šroubkem si pootevřeš víc klapku, aby se ti zvedli otáčky, toje ten napravo. Až to nastartuješ, pomalu přitahuj šroub bohatosti, otáčky se maličko zvýší, a klapku zase přivírej, abys je snížil.Když šroub bohatosti zašroubuješ moc, otáčky se zase sníží. Po sluchu to uslyšíš. Tak najdeš optimální polohu a motor ppůjde pravidelně, nebude tarokovat. Nahoře na karburátoru je ještě jeden šroubek. To je tryska volnoběhu. Když ji vytočíš, je to taková dlouhá jehla, musí jít profouknout, jinak nedrží volnoběh. Hladina v plovákové komoře je tak, že když ho nadzvedneš a zavřeš jehlový ventil, musí být v ose s tělesem karburátoru. Popřípadě přespodu v plovákové komoře je hlavní tryska.  Nastavení předstihu---1 až1,5 mm.  Na ten pístní čep si udělej váleček průměr 13,8mm a dlouhý asi 14 mm. Na jedné straně ho můžeš zkosit, udělat náběh. Ten dáš do oka ojnice a naskládáš tam ty jehličky(25ks). Z každé strany dáš kroužek, co ti zbyl jako z té klece. Na vaříči či zehřeješ píst, aby šel volně vsunout pístní čep. Nasadíš na ojnici, i s jehličkama, a čepem ten váleček vytlačíš. Potom jen nasadíš pojistné kroužky.Píst se dává šipkou k výfuku, pokud ji nenajdeš, tak je to zámkama na výfukovou stranu.Pokud dáš nové pístní kroužky, jsou značeny. Značkama nahoru.Jetam trojůhelníček nebo TOP.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 160.2 (?), 5.3.2008 21:09

Tam žádná klec není, jsou tam jen jehly, a z boku kroužky. Teď si nevzpomínám kolik těch jehliček tam je.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 5.3.2008 21:18

Tak je jich 25 a průměr 2x 7,8.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
kenybz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (64) - 152.7 (?), 5.3.2008 21:36

To je fakt ze tech jehel je nejak moc na to aby tam mohla byt jeste klec ja jsem myslel ze to bude jak na babete kdyz je ten motor skoro stejny... Nemate k tomu manual???

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 5.3.2008 22:05

Právěže to je motor babeta, typ 207, ta původní, jednorychlostní. Manuál bohužel nemám, ale dost jsem jich měl rozdělaných. Kdysi jsem dělal na servisu. Kdybych ti měl poradit všechno, tak tu sedím do rána, akdybys byl poblíž Břeclavi tak bych i přijel. Rád bych ti pomohl, ale to asi nechceš protože jsi takový kutil, cose v tom rád vrtá sám žejo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
kenybz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (64) - 152.7 (?), 5.3.2008 22:24

Poradit samozrejmne chci jeste ted jsem byl v dilne a napocital jsem 23 jehlicek no...jestli nejaka chybi budu muset hledat:-) Takze to dam do kopy a nastavim smes no a pak se uvidi. Vrtam se v tom rad ale nadseni uz pomalu klesa proto tu diskutuju kdyz uz jsem zkusil co jsem vedel a dal me nic nenapadalo... muzu vam zitra zavolat a poresime to. Ja jsem od Breclavi cca 80 km Uhresky Brod mate nejaky system jak tam ty jehlicky nasadit? Na vazelinu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 6.3.2008 18:38
Ocistil jsem pist od karbonu smontoval vse a nastavil smes no a svete div se motor bezi.ten nastavovaci sroubek se uvolnuje a to je cely problem...jak mam upravit tu pruzinku aby se to nepovolovalo pruzina je celkem dlouha po vymontovani tzn.neni unavena.Tech jehlicek jsem tam dal pouze 23 takze to budu muset vymenit.Mam dat i nove krouzky?Po asi minute provozu na volnobeh az se motor trochu zahreje zacne horni vymenene gufero piskat az "prdet"zacnou kolisat otacky...Dal jsem tam dvoubrite gufera... ty puvodni maji jen jeden brit mam to vymenit? za original?Jinak dekuji vsem za pomoc dilo se podarilo:-)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 6.3.2008 19:41

Těch jehel tam má být 25. Doufám, že ti ty 2 nespadly do klikové skříně, hrozí nebezpečí že se nasají do válce a poškodí píst i válec. Základní nastavení karburátoru je jeden a půl otáčky od jemného dotažení. Tím druhým šroubkem si pootevřeš víc klapku, aby se ti zvedli otáčky, toje ten napravo. Až to nastartuješ, pomalu přitahuj šroub bohatosti, otáčky se maličko zvýší, a klapku zase přivírej, abys je snížil.Když šroub bohatosti zašroubuješ moc, otáčky se zase sníží. Po sluchu to uslyšíš. Tak najdeš optimální polohu a motor ppůjde pravidelně, nebude tarokovat. Nahoře na karburátoru je ještě jeden šroubek. To je tryska volnoběhu. Když ji vytočíš, je to taková dlouhá jehla, musí jít profouknout, jinak nedrží volnoběh. Hladina v plovákové komoře je tak, že když ho nadzvedneš a zavřeš jehlový ventil, musí být v ose s tělesem karburátoru. Popřípadě přespodu v plovákové komoře je hlavní tryska.  Nastavení předstihu---1 až1,5 mm.  Na ten pístní čep si udělej váleček průměr 13,8mm a dlouhý asi 14 mm. Na jedné straně ho můžeš zkosit, udělat náběh. Ten dáš do oka ojnice a naskládáš tam ty jehličky(25ks). Z každé strany dáš kroužek, co ti zbyl jako z té klece. Na vaříči či zehřeješ píst, aby šel volně vsunout pístní čep. Nasadíš na ojnici, i s jehličkama, a čepem ten váleček vytlačíš. Potom jen nasadíš pojistné kroužky.Píst se dává šipkou k výfuku, pokud ji nenajdeš, tak je to zámkama na výfukovou stranu.Pokud dáš nové pístní kroužky, jsou značeny. Značkama nahoru.Jetam trojůhelníček nebo TOP.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 6.3.2008 19:54

Ještě k tomu karbecu. Na pravé straně je na hřídelce taková páčka s třema dírkama. Pod tou páčkou je na té hřídelce pružinka, která otvírá klapku. Stává se, že někdy zadrhává,ty přidáš plyn ale klapka se neotevře.Z praxe ten šroub bohatosti bývá 1/2 až 3/4 otáčky. Nejlepší by bylo ten motor celý rozdělat, vyčistit a vyměnit ložiska. to pískání může dělat ložisko.Už mě nic nenapadá, tak kdyby něco, ozvi se. Milda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 6.3.2008 20:05

Hladina v plovákové komoře je tak, že když ho nadzvedneš a zavřeš jehlový ventil, musí být v ose s tělesem karburátoru. Popřípadě přespodu v plovákové komoře je hlavní tryska.

Tady je chyba. Má být: Hladina v plovákové komoře je tak, že když ho nadzvedneš a zavřeš jehlový ventil, musí být v ose s tělesem karburátoru. Popřípadě přihnout. Zespodu v plovákové komoře je hlavní tryska.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 6.3.2008 20:11
Dik za rady... do klikove skrine snad nespaly protoze jsem mel motor vodorovne a kdo vi kolik jich tam ve skutecnosti bylo (zasah predchoziho majitele) Zitra se stavim v mototechne a koupim nove jehlove lozisko, nebo jen jehly a koupim i ty gufera je to par korun. Pod hlavou vubec nebylo ani tesneni tak ho tam dam, protoze kdyz jsem kontroloval predstih, tak me nestacil rozsah otaceni magneta. Krouzky zatim necham az to otestuju v zatezi tak uvidim jestli ma cenu vzhledem k budoucimu obcasnemu pouziti do toho vic investovat. Kazdopadne za 300kc co stal ten rotavator ve sberu se to hodi:-) Odpoledne jsem sem daval cislo na mobil a smazali to.Mas ICQ? moje je 238275500 diky
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika