rotavator Robix



host - 152.7 (?)
4.3.2008 19:10
schema zapojeni zapalovaci jednotky: http://www.pandatron.info/elektronika2/clanek.php?rubrika=am&clanek=4&PHPSESSID=d78e0124a0050abebf398736beff40cb
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 44.15 (?), 4.3.2008 13:12
Musim vas ujistit ze nezustanete bos :-) Z.M.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.15 (?), 4.3.2008 13:11
U tohoto rotavatoru byl puvodne filtr jako u jikovu tzn.plechovy obal uvnitr filtracni vlozka a na dne trochu oleje..teleso toho filtru je nekompletni ale jelo to i tak kdyz jsem to poprve opravil.A po case jak jsem dodelal predni operne kolo tak to nahle prestalo jet a od te doby to nechytlo.Ale i tak to zkusim nejak pridusit aby saci potrubi melo trochu odpor jako by tam filtr byl.Pamatuju si totiz jak jsem pred mnoha lety opravoval 250-ku tak nam nechtela jet a mela spatne nasazeny filtr sani...mrknu nato a dekuji vsem za rady.Z.M.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.15 (?), 4.3.2008 13:05

Děkuji za radu, ale musim vas ujistit ze vyfuk je v poradku a je cistounky. Jak jsem psal motor nahle prestal jet. Co dal? Z.M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 173.149 (?), 4.3.2008 14:47

Zkuste odpojit kabel co vede na řidítka na tlačítko zastavení motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 4.3.2008 18:15

Tlacitko "chcipak" jsem promeroval skoro jako prvni vec to by me nehazelo ani jiskru. Dnes se mi ho podarilo nekolikrat nastartovat vrtackou ale neni schopen drzet nizsi otacky...po ubrani plynu se motor zastavi. Zitra budu mit pujcene zarucene funkcni zapalovani a alespon se rozhodne jestli je to zapalovanim.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.2 (?), 4.3.2008 18:53

Měříme ohmmetrem: zapal. cívka-odpor mezi svorkou 1-15 maximálně 1 ohm zapal. cívka-mezi svorkou 15 a vysokonapěťovým. vývodem asi 6000 ohmů Měříme ohmmetrem impulsní (žlutou) cívku : mezi blokem motoru a odpojeným vodičem od svorky I -(17 +/- 1 ohm). Měříme napájecí cívku (červenou): mezi blokem motoru a koncem vodiče od svorky G-(220 +/- 10 ohmů) Měříme ohmmetrem odpojenou spínací jednotku : svorky (mezi sebou) (G, 1, 15)nekonečný odpor, svorka (1 a I) odpor (60-400 ohmů).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 4.3.2008 19:04

Díky za informace vse premerim. Mam moznost zmerit i indukcnosti nevíte jaké mají bít hodnoty? Indukcní civka je nova ta bude OK mam i zapojeni uvnitr tyristoroveho zapalovani vcetne hodnot soucastek. Muzu to sem hodit

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 4.3.2008 19:10
schema zapojeni zapalovaci jednotky: http://www.pandatron.info/elektronika2/clanek.php?rubrika=am&clanek=4&PHPSESSID=d78e0124a0050abebf398736beff40cb
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 5.3.2008 18:34
dnes jsem vyskousel zarucene funkcni zapalovani z babety a zadna zmena k lepsimu.Motor jsem sice nastartoval ale bezel jen pri vysokych otackach a pri znacne produkci dymu.Dal jsem tedy puvodni zapalovani zpet, promeril snimaci civku i civku napajeni zapalovani vse v poradku...pro jistotu jsem udelal i zcela novou kabelaz a uplne vycistil karburator.a motor se chova stale stejne...bezi jen pri vysokych otackach. Nakonec jsem sundal hlavu, potom valec pist, a pistni krouzky.Pistni krouzky vypadaji hodne opotrebene a pod krouzkama jsou uvolnene krusty karbonu.Je mozne, ze se ten karbon uvolnil a tim klesla komprese pouzivam totiz kvalitni olej do benzinu pro dvoutaktni vysokootackove motory castrol.Vse vycistim dam nove krouzky a uvidim jak to bude pokracovat...Z.M.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 33.146 (?), 5.3.2008 18:55

Zařazení sytiče (uzavřítí klapky) jsme vyloučili, kolik máte povolený šroub volnoběhu? Tuším, že stačí 1/2 otáčky. Jestli nemáte příliš chudou směs.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika