rotavator Robix



Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?)
7.5.2015 17:38

MASTNÝ cool

jakýkoliv máte od nového motorového až po ten pro ztrátové mazání řetězu motorové pily - přeci kvůli tomu malému panákovi oleje nebudete kupovat celou litrovou láhev.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15   
         
host - 224.86 (?), 7.5.2015 17:23

Já dávám ten samý co do benzínu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 130.65 (?), 7.5.2015 19:42

Děkuji za radu, dám tam teda M2T, i když se mi zdá dost hustý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 7.5.2015 19:59

jo,

přeci ho nebudete ředit stolním olejem přepáleným ve friťáku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 7.5.2015 17:38

MASTNÝ cool

jakýkoliv máte od nového motorového až po ten pro ztrátové mazání řetězu motorové pily - přeci kvůli tomu malému panákovi oleje nebudete kupovat celou litrovou láhev.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
strekar - (1) - 224.1 (?), 4.11.2011 15:57
Dobrý deň, vlastním mašinu PA50 a mam problemy so štartom a z karborátoru mi vyfukuje palivo a vzduch z priestoru pre vzduchovy filter.Prosím o radu.Diki.Mato
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 59.2 (?), 19.6.2012 7:05

Sice je to asi s křížkem po funusu jak sa říká...,

ale máte asi otočený píst

nahoře na pístu je naznačená šipka a ta musí směřovat k výfuku.

Po sudání hlavy vysunout píst do horní úvrati očistit až nakov vrch pístu třeba nějakým kouskem plastu a pokud šipka nesměřuje k výfukovému kanálu tak sundat válec, vytáhnout pístní čep a otočit píst kolem jeho osy o 180°   Píst má jiné vykrojení na straně výfuku a na straně sání a má to patřičný vliv na plnění motoru palivovou směsí.

Z.M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 252.114 (?), 13.8.2012 19:57

Dobrý deň, asi pred 3 rokmi som robil generálku na stroji PA50, všetko fungovalo až doteraz, v poslednej dobe mám tento problém. Motor naštartuje asi na 3-4 pokus, vypnem sytič, pomali sa rozbieham. Všetko ide tak ako má. Asi po 5 minútach práce začne strácať výkon, ked ho nerozhúpem, tak úplne postojí, no nezhasne, len ho pridusí, Na voľnobehu ide pekne. Už som skúšal vyčistiť aj výfuk, aj kompresia by mala byť dobrá, stále riedim benzín s olejom v pomere 1:25. Motor velmi dobre štartuje za tepla, aj za studena aj po dlhodobejšom nepoužívaní. Prosím o nejaké rady. Prečítal som celý článok no takýto problém som nikde nenašiel. Mám zas osvedčenú radu pre tých, ktorý majú problém so studeným štartom a po dlhodobejšom státi a to: Štartovanie motora so sýtičom a so stlačeným vypínačom, ktorý slúži na vypnutie motora. Studený motor potrebuje viac paliva na jeho naštartovanie a kedže je tlačítko stlačené, tak sviečka nehádže iskru. asi po 4-5 potiahnutiach štartovacej šnúry tlačítko pustiť a motor štartovať ako zvyčajen. Prosím o nejaké rady ohladom straty výkonu za teplého motora

Ďakujem

V

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 14.151 (?), 13.8.2012 21:23

Neprokluzuje hřídel na karburátoru, která má otvírat škrtící klapku? Zjistítte to tak, že při přidání plynu se musí pohybovat nejenom konec lanka, ale i páčka na hřídelce, která je unášena třením, no a někdy prokluzuje. Jinak já mažu tento stroj přes dvacet let poměrem 1:40 a žádný problém. P.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 252.114 (?), 20.9.2012 23:28

Nie, s tým hriadelom to určite nebude, tento problém som riešil už v minulosti a teraz si na to už dávam pozor, stačí ak je karburátor trochu zanesený a už tá páčka nejde tak ako má. Ale ma napadlo, ked sa robil výbrus a dávala nová piestová sada, nevymenil som semeringy. Môže to mať nejaký súvis s horespomenutým problémom? Motor za studena ide a za tepla ho dusí. Asi mi nezostáva nič iné, len špekulovať

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 159.152 (?), 11.2.2013 9:38

Zdravim vsetkych, tiez som sa stal majitelom Robika, chystam sa ho spojaznit a zrepasovat, takze nasavam informacie... Mozno aj Vam pomoze tento navod, aj ked len v madarcine... (su tam aj obrazky ;))

neda sa to tu vlozit, tak aspon link, pod obrazkom kliknut na "Get manual"

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika