Robi 55



Stránky: 1,  2   
host - 96.184 (?) 
19.3.2013 14:04, zobrazeno: 50947x

Zaobstaral som si malí kultivátor robi55 chcel by som sa opýtať v akom pomere riediť olej Castrol2T z benzínom lebo motor vypadá ako Babeťácky či 1:30 alebo 1:50 ak niekto vlastníte taký kultivátor tak poradťe? Kupoval som ho v Maďarsku tak sme sa nevedeli dohovoriť! Ján z Lučenca.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 41.51 (?), 21.3.2013 10:22

Stihl 2T(červený) 1:50.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 144.24 (?), 21.3.2013 20:16

Aj ja mám tento kultivátor Robi 55 a preto by som sa chcel opýtať či je možné pripojiť spomaľovaciu prevodovku z Robixu a aj ťažké kolesá 4.00 chcel by som na jeseň vyorávať zemiaky.Ja dávam Castrol2T1:40 do benzínu.Jozef BB.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 69.33 (?), 22.3.2013 15:48

Zdravim

mal som to, motor je to totalny slaby shit, vkusy odchadzali piestne kruzky a tak je odlozeny a caka na zosrotovanie. som rad, ze sa ho zbavim.

PG

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 142.86 (?), 25.1.2014 22:20

tak ja ho velmi rad kupim. j.kun@seznam.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 192.242 (?), 26.1.2014 10:20
motor má síce valec z babety, no vložka je iná, je tam iné vrtanie, takže piest ani kružky z Babety nesadnu. Nakolko sa to už nevyrába a servisi ich už neopravuju, z dovodu problémov s náhradními dielmi-na slovensku ich už nekupite, a v Madarsku kde sa vyrábali už tiež tažko, bude akakolvek oprava s nutntnostou výmeny niektorého dielu problém, ktorý robi pošle na šrotovisko.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 195.40 (?), 29.1.2014 19:13

Ja som dal klukovku aj valec s piestom z Babety 210 a funguje to! Juraj.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 74.16 (?), 1.7.2018 14:26

není pravda

válec je naprosto stejný, má průměr jako motor Babeta 49ccm, orig. / zdvih= Ø39 / 41mm, 2 pístní kroužky š,1,9, tl.1,40mm

babeta, protože má jiný karburátor (osazení hl.trysky Ø58,volnoběž. tryska Ø35, průměr sacíhopotrubí je14,5mm - proto má jen 1,75kw / 5250ot./min

Robi 55 díky lepšímu karburátoru (Ø sacíhompotrubé =20mm, hl. tryska Ø68, má výkon 2kw/5500ot./min.

Na babetu jsem 29.06.2018 dal náhradní válec Robi 55  (po 1. výbrusu, Ø39,25 mm včetně udělaného pístku RIAL (fa Padalík Šardice u Kyjova, tel. 518 624 312, v r. 2014 á 480kč), naprosto stejný (identický válec) a zatím osadil orig. karburátorem (hl.tryska Ø58). Nyní pracuji Babetu osadit karburátorem a olejovým filten vzduchu z Robi 55!(hl.trysky Ø68)

Dva naprosto stejné motory  (funkčně - mimo jiného osazení výstupu hřídele klikovky)  mají rozdílné výkony, což u Babety je deficit  -0.25Kw na výkonu (= - 1/8, naprosto chybí.)

V poznámce výše je uvedeno několik možností kde poptat opravu ev. ND na motor Robi 55 ev.  Babety

Držte si staré české 2t motory - již se nikdy do výroby nevrátí poctivá práce našich tatíků! Funkční, spolehlivé a vysoká životnost. Naprosto suverejní poměr výkon(služba) / cena pořizovací, provozní!!!

nilz

1.7.2018

karb.  Robi 55/Vari 133 seřízení hladiny plováku
karb. Robi 55/Vari 133 seřízení hladiny plováku
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 79.147 (?), 17.4.2021 18:09
Zdravím podědil jsem robi 55 chci udělat vybrus můžete mi prosím poradit kde koupit veškeré dili.popripade kde seženu dilenskou příručku?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 224.86 (?), 30.1.2014 15:18

Mám jej ve verzi PA51 - vyráběla se v Povážské od r. 1990. Každým rokem zjara rotavátorování 30 arů po orbě a během roku několikrát 15 arů vinohradu. V motorové části je téměř všechno z Babety - až na spojku. Bez výbrusu mi válec při výše uvedeném provozu vydržel11 let, kroužky jsem měnil pouze jednou (již byly tenké jako hrom). Vynikající stroj, ale ne pro netechnické typy. V mém okolí běhalo těchto strojů několik, ale majitelé si nedokázali ani seštelovat bohatost směsi, stroj dusili v nízkých otáčkách, odcházely jim často spojky. Někdy zlobilo přidávání plynu, jindy fajfka, ulomená řidítka, netěsná gufera, vše snadno opravitelné. Nože jsou již opotřebované do tvaru ostří kuchyňského nože - to svědčí o vysoké zátěži. Ti, co nevyměňovali a nedoplňovali (zejména v prašném prostředí) včas olej v olejovém filtru, zkracovali životnost válce na zlomek životnosti, kterou jsem dosáhl se svým strojem. Někteří si ani nepřečetli návod a olej tam neměli žádný a po 3 letech letech i dříve se divili, že musí stroj generálkovat. Když jsem po letech rozdělal válec, užasl jsem, v jakém byl perfektním stavu - rozměrově byl samozřejmě opotřebený, ale bez rýh i jemných škrábanců. Ze začátku jsem mazal olejem M2T (do r.1993) 1:33, pak Stihlem 1:40. Dále jsem ročně (!) měnil olej v převodovce (PP90H). J.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika