Reklamace u mountfieldu



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 14.8 (?) 
25.1.2013 18:22, zobrazeno: 34957x

Dobrý den

U Mountfieldu jsem si koupil v roce 2008 sekačku Toro 55 -ADS s pojezdem, za cenu cca 18000 po slevě, předpoklad byl že něco vydrží, ale...

boužel pojezd přestal fungovat, proto jsem uplatnil reklamaci již v roce 2009 reklamace byla překvapivě uznána vyměnili kola, pastorky,  poté ale v roce 2012 opět stejný problém zase reklamaci uznali vše vyměnili+celou převodovku, uznali že se jedná o konstrukční vadu, ale boužel nyní v roce 2013 jsem musel reklamovat po třetí to samé, zase uznali že jsou vadná kola, pastorky a pojezd je nefunkční, ale reklamaci neuznali s odůvodněním, že se sekačkou moc sekám a že jsem ji omyl vodou, pro doplnění sekám cca 2,5h týdně v sezóně

zarážející je na tom to že 2 x uznají a po 3 již to samé ne

Poradí někdo jak to řešit

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 44.75 (?), 25.1.2013 18:39

Já bych to řešil tak, že bych si v návodu k obsluze na tuto sekačku od prodávajícího nechal ukázat předpis, jak často se sekačkou smí sekat. Pokud tam takový předpis není uveden, jste u tohoto argumentu v právu. A i když by tam něco takového bylo uvedeno (jako že není), nechápu, jak by vám dokazovali, že jste sekal více, než bylo povoleno.

Co se týká toho "omytí vodou", tak tady je to už trošku složitější. Opět je důležité, co píše návod k obsluze. Pokud je mytí vodou přísně zapovězeno a oni vám dokážou, že jste sekačku vodou pokropil (stačí 3 kapky), máte problém, protože jste neodržel podmínky v návodu. Jestli tam ale nic takového není napsáno, budou vám muset dokázat, že neodbornou manipulací došlo k nestandardnímu zatékání vody do pohonu sekačky, jehož důsledkem došlo k závadě. Tady už bude záležet na faktickém stavu věci a odborném posouzení poškozených součástek. Důležité ale je, že vám vaše neodborné počínání musí prokázat. Jinak jste opět v právu vy. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 14.8 (?), 25.1.2013 18:44

děkuji zatím za reakce, ale toho docílím asi pouze soudní cestou a znaleckým posudkem, jelikož s touto firmou je těžké se dohodnout?Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 44.75 (?), 25.1.2013 18:53

Nikoli. Vy se dostavte se sekačkou zpět do servisu, řekněte jim, že jejich důvody odmítáte. A postupujte podle toho, co jsem vám napsal: 1) ať oni ukážou v návodu jak se sekačkou může často sekat, 2) ať vám prokážou, že závada vznikla působením vody, kterou jste vy tam nalil v rozporu s návodem k obsluze.

Jak píše Mirek, trvejte na svém jako skála. Neřešte to jen s technikem, ale nechte si zavolat i vedoucího pobočky. Mějte s sebou svědka. Upozorněte je, že si z jednání pořizujete audio záznam.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 14.8 (?), 25.1.2013 19:26

Zkusit se to může, ale uvidím, nevidím to moc optimisticky.Tak asi proto to neuznali, kvuli těm penězům co bych mohl po nich chtít

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 242.167 (?), 25.1.2013 19:26

Přesně tak jak píše Wimpi, navíc ať Vám důvod zamítnutí dají písemně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 242.167 (?), 25.1.2013 18:41

A jak to pozanli že jste ji omyl vodou indecision?  Nenechte se v žádném případě odbýt.

PS: Pokud by uznali třikrát stejnou závadu tak máte nárok na vrácení peněz!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Jan pěstitel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (243) - 238.10 (?), 25.1.2013 19:43

S touhle firmou zkušenosti nemám, ale reklamace se mě také jednou nevyhla. Zásadní je být připraven, všechno mít nastudované co se smí a co ne a nad ničím co vám tam říkají moc nepřemýšlet a pořád si stát na svém. Kolegové už vám tu podali určité návody jak na ně. Já ale přidám ještě jeden. Je dobré tam jít v dobu, kdy je tam hodně zákazníků a když odmítají spolupracovat, technik na vás volá prodejního manažera a ten vedoucího a všichni vám tvrdí, že je to vaše vina, tak je dobré upoutat pozornost ostatních zákazníků přiměřeným zvýšením hlasu. V mém případě více než půlhodinové poklidné argumentování s těmi třemi lidmi k ničemu nevedlo i přes to, že ty moje argumenty oni nedokázali vyvrátit.  Ale v okamžiku, kdy jsem zvýšil hlas a ostatní zákazníci si začali všímat a poslouchát o co se jedná. Došlo k výměně zboží, dokonce za mnou vybraný jiný model a ještě jsem dostal slevu. Ale musí na to mít člověk povahu a nesmí se nechat zahnat do kouta. Já když se naštvu tak ze mě srší hromy a blesky!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 14.8 (?), 25.1.2013 20:03

Cituji jejich rozhodnutí o reklamaci

Reklamace neuznána, nefunkčnost pojezdu je způsobena nedostatečnou údržbou, opotřebením značně namáhaného stroje.Vzhledem k množství hodin, které se sekačkou najedete a vzhledem k mytí sekačky vodou je nutné pro bezproblémový chod provést udržbu i v sezoně.

Pak mi píšou za kolik to opraví 2 x kolo po cca 500/kus, pastorky atd...

zajímavé je že to měli v ledenu/2012 na kompletní prohlídce, servisu, jak se s ní neustále chlubí celý pojezd vyměnili i kola takže to vydrželo sezonu.

Vypadá to jak kyž si ze zákazníku dělají legrácky

Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jan pěstitel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (243) - 238.10 (?), 25.1.2013 20:17

Ano, to je taktika některých prodejců, udělat z lidí blbce, kteří si za všechno mohou sami a mnohdy ty jejich argumenty urážejí váš zdravý rozum, ale to je jen taková jejich hra... 

Když tam kolem popochází například 10 zákazníků, někteří vybírají, jiní platí a nebo čekají na zaplacení tak tady tohle je docela dobrá strategie co jsem vám psal. Kšeft je kšeft a když začnete říkat: Měl jsem ve vás při nákupu důvěru, věřil jsem vám a vy jste mě zklamali, tvrdíte mi tu něco co není pravda,  servisní prohlídka byla provedena nekvalitně, nelíbí se mi váš přístup k zákazníkům, chtěl bych u vás i nadále nekupovat, ale na základě této zkušenosti už k vám nemohu mít nikdy důvěru atd.. 

Ale jak říkám musí na to mít člověk povahu, aby to dokázal dotáhnout do konce. Neříkám že je to recept na všechno, ale o negativní publicitu takoví obchodníci nestojí. Když to budete psát někde na internetu, je to jedna věc, ale v okamžiku kdy jim odrazujete zákazníky přímo v prodejně, tak to má úplně jinou váhu. Ale jak říkám s touhle firmou žádné zkušenosti nemám a musíte to dělat tak, aby vás ostatní nepovažovali za chuligána v rámci slušného chování a vystupování ale důrazně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika