J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 210.58 (?), 30.7.2012 13:21
Pokud do nastavení a stroje dosud nikdo nezasahoval, tak bych vyčistil vzduchový filtr, vyměnil palivový filtr a vyčistil sítko v karburátoru. Může být dál problém, že je třeba po vyčištění sítka seřídit, nebo i vyčistit celý karburátor, neboť se nečistoty a usazeniny dostanou a vytvoří v karburátoru. Je vhodné otevřít L o cca 1/8 až 1/2 vyzkoušet, protočit motor, dle stavu seřídit, případně také u H propláchnout sedlo trysky potevřením a chodem stroje a vrátit do původního nastavení. L se nastaví do nejvyšších klidných otáček teplého motoru a přidat o 1/8 otáčky proti chodu hod. ruček - otevřít. H - správné nastavení, motor 4 taktuje při plném plynu. Zkusit akceleraci, max otáčky, doladit volnoběh dorazovým šroubem T. Pozor na úplné zašroubování trysek - velmi opatrně, neboť poškození sedel trysek je nevratné a musí se vyměnit karburátor. To se dělá pro základní nastavení, když neznáme stav nastavení po někom. Jinak stačí menší korekce stávajícího původního nastavení, neboť to je správné a něco se změnilo jinde. Proto je třeba zásadně měnit nastavení až po údržbě přísunu paliva, dotažení šroubů, těsnění, filtry.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|