Rada s opravou křovinořezu Oleo-Mac T740



host - 85.248 (?) 
30.7.2012 11:54, zobrazeno: 11288x

Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poradit jak nastavit bohatost směsi (benzín a vzduch) do karburátoru. Jsou na něm štelonací šroubky "L" a "H" a nevím přesně co který nastavuje. Mám potíže s funkcí na plný plyn. Volnoběh je v pořádku, na 3/4 plynu běží také dobře, ale na plný plyn se dusí. Možná je směs moc bohatá. Díky za případnou radu. Pepe mail: sobro.pepe@seznam.cz

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.58 (?), 30.7.2012 13:21
Pokud do nastavení a stroje dosud nikdo nezasahoval, tak bych vyčistil vzduchový filtr, vyměnil palivový filtr a vyčistil sítko v karburátoru. Může být dál problém, že je třeba po vyčištění sítka seřídit, nebo i vyčistit celý karburátor, neboť se nečistoty a usazeniny dostanou a vytvoří v karburátoru. Je vhodné otevřít L o cca 1/8 až 1/2 vyzkoušet, protočit motor, dle stavu seřídit, případně také u H propláchnout sedlo trysky potevřením a chodem stroje a vrátit do původního nastavení. L se nastaví do nejvyšších klidných otáček teplého motoru a přidat o 1/8 otáčky proti chodu hod. ruček - otevřít. H - správné nastavení, motor 4 taktuje při plném plynu. Zkusit akceleraci, max otáčky, doladit volnoběh dorazovým šroubem T. Pozor na úplné zašroubování trysek - velmi opatrně, neboť poškození sedel trysek je nevratné a musí se vyměnit karburátor. To se dělá pro základní nastavení, když neznáme stav nastavení po někom. Jinak stačí menší korekce stávajícího původního nastavení, neboť to je správné a něco se změnilo jinde. Proto je třeba zásadně měnit nastavení až po údržbě přísunu paliva, dotažení šroubů, těsnění, filtry.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 122.3 (?), 8.11.2020 18:19

tak zmatečné napsání/nečistoty a usazeniny vytvoří CO?/ Základní nastavení kde je? H propláchnout jak? karburátor není typu staré motorky abych si mohl dělat co se mi líbí. Spíše doporučte aby si zákazníci kupovali benzín bez příměsí řépkového oleje, které je povinné v nižším oktanovém benzínu. Jenom modrý 100 oktanový je bez těchto příměsí, který zalepuje trysky těchto karburátorů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 246.15 (?), 8.11.2020 21:35

"příměsí řépkového oleje" si můžete lít víte kam! Myslím, že tady nikdo nemá křovinořez na naftu. Současný stav je takový, že do nádrží lijeme benzín s 3,5?% biolihu (potažmo naftu se 4,5?% biosložky MEŘO – metylesteru řepkového oleje). Přestože ohledně toho stále panují velké diskuse a oprávněné obavy ze všech úhlů pohledu, obsah biolihu v benzínu ještě stoupne na 4,1?%, obsah MEŘA v naftě na 6,0?%. A v Evropě je již schválená norma na benzín s 10?% biolihu (a nafta se 7 % MĚŘA). Modrou Vervu 100 dávám už dlouho do asi 20 strojků co mám a zatím žádný problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 89.197 (?), 11.11.2020 18:37

Pozor... Verva v březnu letošního roku prošla vylepšením. Okamžitě to mé auto poznalo a dalo najevo projevem motoru. Tzv. cvrlikanim ventilu. Má předepsanou 98. 
Ja jsem s Vervou skončil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika