Prosím o pomoc - Jak na motor Briggs



Michal Přikryl - (1) - 251.17 (?) 
11.5.2014 13:37, zobrazeno: 15195x

Zdravím všechny a prosím o pomoc.

Mám zahradní traktor Craftsman LTS 2000 rv. 2009 s motorem Briggs Stratton 19,5 hp, obsah 500 ze serie Gold edition, přesný typ motoru 31P677-0804-B1. V poslední době mám s motorem problémy a zatím mi nikdo nepomohl tak se obracím na Vás všechny. Motor bez problémů funguje, startuje. Problém nastává po jeho plném zahřátí cca 15 min po spuštění. Najednou jako by přestal fungovat za plného plynu a má tendenci zhasnout. Někdy když se mu ubere plyn tak se srovná a funguje po přidání zase normálně. Po chvíli se to opakuje a pak již ubrání plynu nepomůže a motor chcípne. Někdy hned po zhasnutí nejde opětovně nastartovat a musím chvíli počkat, než se mi podaří ho opět dostat do chodu. Volal jsem do několika servisů Briggs a vyzkoušel některé jejich rady, ale zatím nic nepomohlo. Vyměnil jsem zapalovací cívku, svíčku, elektromagnet karburátoru, karburátor nechal 2x vyčistit v ultrazvuku, sešteloval ventily a motor pracuje pořád stejně. Poraďte co s tím. Ještě jsem nechal odpojen kablík zhášení od cívky a motor zdechl i přes toto opatření. Děkuji za rady.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 22.5 (?), 11.5.2014 15:35

Dobrý den, zkuste povoliv víčko nádrže, zda se v ní nedělá podtlak. Něky se může zanést odvzdušňovací otvor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 39.219 (?), 11.5.2014 17:02

Vámi popsaná závada mi připomíná poruchu, která se mi vyskytovala na jiném motoru se stejnými příznaky. Byl vadný modul zapalování. kdykoli byl motor na servisu, zapalování v tu chvíli fungovalo normálně,  jeho výměna se řešila až na několikerý pokus víceméně jako poslední možnost. Podle příznaků poruchy je ale možné, že motor má problem s přísunem paliva.   j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 58.106 (?), 11.5.2014 19:19

To co tady popisujete - modul zapalování - je ta vyměněná cívka. I po její výměně problém pokračuje. Vyměneěn za nový kus originál Briggs. Michal Přikryl

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 58.106 (?), 11.5.2014 19:21

I toto mne napadlo, ale v podtlaku problém není. Michal Přikryl

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 229.25 (?), 12.5.2014 9:24

Dobrý den, loni jsme řešili v servisu podobný problém, motor po zahřátí neměl výkon a pří sečení klesali otáčky až skoro chcípal. Po dlouhém bádání jsme našli křivou hlavu a unikající kompresi přes těsnění pod hlavou, podpálený ale nebylo. Oprava se provedla vyčištěním a přebroušením dosedací plochy hlavy a výměnou těsnění. Od té doby motor šlape v pohodě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 170.210 (?), 12.5.2014 22:12

Zdravím, ještě zkuste vyloučit závadu palivového čerpadla a palivového filtru. Obojí vyřaďte a benzín dodávejte motoru samospádem třeba z petky u které provrtáte víčko a na těsno zasunete hadičku. Propálené těsnění pod hlavou je jasně identifikovatelné, za prvé je místo ušpiněné od spalin a oleje a za druhe je jasně slyšet frkání mimo výfuk. Pokud to fouká do vany (propálené těsnění do kanálku zdvihátka) tak valí plyny odvětrání motoru. Osobně bych to tipoval na palivové čerpadlo. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 170.210 (?), 12.5.2014 22:18

Zdravím, ještě jeden poznatek, na palivovém čerpadle je malý bronzový filtr (pěnová bronz). Tento musí být naprosto čistý, prostříkněte jej několikrát čističem brzd (silné odmašťovadlo). Tímto bych začal. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
jofree - (40) - 211.183 (?), 15.5.2014 22:49

Zdravim. Presne jak pisou ostatni, ten motor je bez benzinu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 226.13 (?), 23.5.2014 12:58

S motorem Briggs u zahr.traktoru jsem už měl několikrát stejný problém, po zahřátí se najednou začal dusit a nejde do otáček, řekl bych, že to vypadá stejně jako když u ostatních motorů v zahr.technice zavřu přívod paliva a nechávám vyjet karburátor do sucha.

Takže vždy otevřu víčko nádrže, zamelu s hadičkou a filtrem, do nádrže fouknu aby byl mírný přetlak a jede se dál. Zatím to vždy pomohlo, tak si myslím že to asi má souvislost s hladinou v karburátoru. Podezření mám na ten plastový filtr, který je vsazený mezi nádrží a karburátorem, jestli nepřisává vzduch, ale bohužel zatím nemám čas se v tom hrabat a občas musím sekat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika