Problém z krovinorezom stihl fs 55



host - 1.80 (?) 
2.5.2012 11:46, zobrazeno: 27738x

Ahojte mám problém z krovinorezom stihl fs 55..Môj problém spočíva v tom že keď ho naštartujem pekne naskočí, beží lenže keď pridám plyn zhasne..Skúšal som teda chvílu čakať kým sa zohreje a že ho zabehnem, pridal som zase a tá ručka s ktorou pridávate plyn tak sa mi úplne pritiahla čiže motor išiel na max., nevedel som to stopnúť pokým som ju úplne nevypol. Toto sa opakuje stále keď ju naštartujem... Prosím o rady ďakujem.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 234.21 (?), 2.5.2012 21:30

Ahoj, kdyby šlo o to chcípnutí motoru po přidání plinu, dělalo mi to samé u pili stihl ms250 a byl to palivový filtr v nádrži na benzín.Když jsem ho vytáhl a odpojil, pila šla.Tak jsem koupil nový za cca 80kč a bylo to vyřešeno.Jestli má ale křovinořes také filtr v nádrži to nevím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 234.150 (?), 8.6.2012 12:40

Zdravím,

po koľkých rokoch používania začal zhasínať motor po pridaní plynu?Mám tento krovinorez asi 12 rokov a začalo to isté robiť asi v 4.roku.Zmenil som výšku páčky v karburátore Zama C1Q pod membránou na inú úroveň ako odporúča výrobca.Tu je technická príručka http://www.zamacarb.com/pdfs/TechGuide_2007.pdf na strane 10 hore.Odporúča sa 0 až -0,3 mm ja to mám momentálne asi o hrúbku tej páčky nad telom karburátora.Nastavoval som to pokus-omyl ak sa dá málo motor dusí ak veľa presaje motor.Rozhodujú desatiny mm.Nechcelo sa mi a tým chodiť do značkového servisu.Neviem, či chyba bola práve v tom karburátore, ale takto začal krovinorez fungovať.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 83.86 (?), 9.10.2015 7:27

Nějaké řešení jste nato našel?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 9.10.2015 8:58

Zdravím, na nějaké destině rozhodně nezáleží, záleží hlavně na pružnosti membrány. Pokud je membrána ztvrdlá nebo deformovaná potom ano, záleží na desetince ale to není východisko z opravy. Při uzavřené sytičové klapce, nebo klapce plynu je při startování velký podtlak v sacím kanále karburátoru a tento snadno přemůže ztvrdlejší membránu. Po přidání plynu se tento stav změní a podtlak pro otevření uvedené membrány se zmenší, protože funguje jen podtlak vytvářený difuzorem. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika