Přestavba MF70 na čtyřtakr



Stránky: 1,  2   
LiDr - (3) - 143.205 (?) 
28.5.2009 16:19, zobrazeno: 57143x
Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu s přestavbou MF70 na čtyřtakt. Je mi jedno jaký motor, ale osobně bych se přiklonil k motoru KAMA. Je to člověk schopen udělat doma sám na koleni, jaký motor a co k tomu anebo nevíte, kde by mi to no jihu Čech byly schopni udělat. Děkuji
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 153.202 (?), 28.5.2009 18:44

Gutbrod(to je firma, od ktorej bola kúpená licencia na MF 70) dodávala model MF 72 so švajčiarskym motorom MAG, najlacnejšie je si pozrieť sa na internete a nájsť takýto model. Bol to asi najvydarenejší štvortakt, ktorý sa montoval do MF-ky. Doviezol som takúto známemu s komunálnou kosou a od vtedy jeho starý Reform stojí v garáži...

Okrem toho sa montoval aj Robil EY 280, ale tieto sa veľmi radi zadierali napriek tomu, že im výroca udáva 100% svahovú dostupnosť.

mistik@laura.sk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 248.78 (?), 28.5.2009 19:17
Na MF jsem namontoval motor KAMA KG 270 pruměr hřídele je 25 mm, takže tam sedí spojkový koš.Mezi motor a převodovku jsem nechal vytočit mezikus.je to úplně jiná práce, motor má 8 k a zvládáhravě i dvou bubnovku. Musel jsem zvednout i kleče.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
LiDr - (3) - 143.205 (?), 28.5.2009 19:50
Poprosil bych Vás ještě o nějaké informace k tomu mezikusu a jak je to řešeno z mazáním motoru a ovládáním otáček. Od dodavatele motoru KIPOR se mi před hodinou dostalo informace, že ovládat otáčky je možné pouze páčkou u motoru. Osobně se mi více líbí představa Subaru Robin EX, ale pokud se dívám na specifikace, tak průměr osy 25,4 má pouze EX27 no a ten má výkon 6,5kW - to se obávám, že to převodovka neudrží. Děkuji
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.78 (?), 28.5.2009 20:21
motor má vlastní mazání, plyn se dá předělat na lanko, uvolní se třecí šroub a na páku se dá lanko, mezikus se musí doměřit zkusím najít nákres
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
LiDr - (3) - 143.205 (?), 28.5.2009 20:54
Co se mazání týče, tak jsem měl namysli zdali je s čerpadlem a filtrem nebo "obič". Jde o to, že ku příkladu MFka s TONem při pojezdu je hodně zakloněná a když k tomu připočtu svah, tak by to mohlo špatně dopadnout. Prošel jsem anglickou dokumentaci k Subaru Robin a tam je to bídné, Děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 248.78 (?), 29.5.2009 19:54
mazání motoru je rozstřikem, kosím svah který má asi 25 stupnů stoupání, zatím bez problemu, tlak mazání je už za jiný peníz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 26.219 (?), 16.5.2010 9:43

Dobrý den,

mám v úmyslu vyřešit výměnu motoru MF70 za motor KAMA KG270.

Může někdo vložit nákres potřebné příruby? Díky.

pkantor@centrum.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 24.232 (?), 1.6.2009 22:20

Zdravím, mám provedeny dvě přestavby MF na Diesel Kama a jsem zatím spokojený. Mám to v rámci údržby biologicky cenných luk. Se stroji najedu ročně max 200 hodin. Zatímje spotřeba cca 3 l na 10 hodin. Vibrace jsou však větší než u dvoutaktu (použivám prstovou lištu 120 cm, obraceč op1.2). mám antivibrační rukavice proffesional cca 600 korun. Stroj funguje už dva roky bez problémů. Akorát nějak netěsní víčko od nafty a ona "lehce vzlíná" kolem hrdla. Jinak asi nic zásadního. Je potřeba čistit vzdzchový filtr, kontrolovat olej apod. Přestavba jednoho stroje stála 25tis vč, DPH. Jezdím s tím v bažinách, ale také po svahu, který má i více jak 25 stupňů. Tam to, ale raději moc nepřeháním, abych nezadřel motor. Ono při takovém svahu se už i špatně jezdí se dvěma nápravama a je to trochu o život. Krátkodobě to však jde

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 65.94 (?), 3.6.2009 19:06

Prohledal jsem internet a obvolal spousty prodejců motorů. Nyní jsem mám dva motory mezi kterými se ještě musím rozhodnout. Jedná se o benzín Subaru Robin EX 27 a KAMA(KIPER) 186. Více mne to táhne k subaru kvůli jeho lepší konstrukci a hlavně filtru na vzduch s odstředivým předčištěním. MF používám na sečení (prstová lišta 120,140) asi tak 1,5 ha následně pak k usušení (originál ton asi SP160 a malý čáp Bohemi Art) a následně ke svážení sena. Svážím za rok tak asi 35kár (domácí výroba 2100x1700). V zimně sklízí sníh z přístupové cesty (350m - zametá, radlicí shrnuje a když je toho moc, tak i fréza). Dále pak s ní mulčuji rotačkou pastvinu. Pak ještě párkrát tahá dosevový vozík od Varesu -hnojení a dosev). Bohužel mám pak 10 aru sečení strže. Udělal jsem si na to speciální kola na ty jsem navařil ostny ze starých bran a vyly betonem. Seče na svahu me 30 až 60° (60-140%) - člověk se skoro už neudrží a už mi taky vytéká benzín z nádrže - na to bych mněl tu druhou. Přestavbu bych chtěl snížit provozní náklady, ale je tady jedna věc co mne od přestavby odrazuje a to, že otáčky (max) je 5100 a optimum 3600. KAMA má max 3600 a optimum 2500 a subaru max 400 a optimum 2800. Nebude jí to chybět třeba u obracení sena, nebo mulčování. Subaru si hlídá skol a pokud na 5s přesáhne 45°, tak se vypne. Poraďte prosím děkuji LiDr (Libor D.)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika