Taky vlastním pracovní čtyřkolku. Jako dopravní prostředek na jízdu do lesa je to skvělý pomocník. Využívám ji pro dělání palivového dřeva jen pro svou potřebu. Žádnou kolesnu nepoužívám, jen menší přívěsný vozík, na který nakládám tak 3/4 kubiku. Výhodou je, že se se čtyřkolkou dá zajet poměrně blízko ke zdroji, samozřejmě dle profilu terénu. Díky šířce cca 125 cm se dá vykličkovat i mezi stromy.
Ovšem na nějaké profi využití to není. Je potřeba počítat s vyššími provozními náklady. Spotřeba nad 20 litrů benzínu/100 km v terénu a při pracovním využití je běžná. Taktéž servis se dělá po cca 1000 -2000km nebo při cca 50-100 motohodinách dle druhu ATV. Čtyřkolka je zde považována za zábavu pro bohaté, co nevědí co s penězma, a od toho se odvíjí i ceny náhradních dílů, které dokáží mnohdy nemile překvapit.
Čtyřkolka má sice elektrický naviják s jakousi tažnou silou, ale problém je v tom, že její elektrická soustava je stavěna jen na občasné použití např. při uvíznutí, ale rozhodně se nedá dlouhodoběji jako třeba při manipulaci se dřevem. Navíc některé čtyřkolky nejsou vybaveny kvalitním navijákem, ale jen čínskou parodií na naviják.