|
Otocny pripoj vari
|
|
|
|
host - 11.107 (?) 25.10.2014 17:27
Vím, že lze i na převodovky T20 montovat horní závěs a vidíte dobře, že tam chybí závěs spodní. I aretaci tam můžete vidět. Jenže to je tak asi všechno. Vzdálenost konzoly motoru od horního závěsu je dána výškou horního dílu převodovky a ta je, jak je Vám jistě známo, rozdílná. Jiná je u T20 a jiná u DSK 317. Taky doporučuju si prohlédnout fotogalerii Stanislava Melagy, je tam i fotka prodlouženého řazení s vyobrazením poloh jednotlivých rychlostních stupňů. Sice jste mi napsal na mou otázku co že to má Stanislav Melaga za převodovku, "přece DSK 137/S" a že je to docela dobře vidět a nechápete, proč se ptám, tak Vám doporučuju prohlédnout si tu fotogalerii a třeba jasně a dobře uvidíte, co je to za převodovku. Co z toho plyne? Třeba to, že čep vložený ze spodu a zajištěný nahoře je tam správně, tak se to dělalo, eliminuje to Vaše sundávání motoru z převodovky a taky to, že kdyby tam bylo spodní BZN bylo by s největší pravděpodobností orientováno tak, že místo pro závaří 33 kg by bylo pod horním závěsem a místo pro NT před strojem.
Motory B&S Vari systém nikdy nepoužíval a fa. Vari je nikdy neměla v nabídce jako pohonné jednotky pro uvedený stroj.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 25.10.2014 17:27
Vím, že lze i na převodovky T20 montovat horní závěs a vidíte dobře, že tam chybí závěs spodní. I aretaci tam můžete vidět. Jenže to je tak asi všechno. Vzdálenost konzoly motoru od horního závěsu je dána výškou horního dílu převodovky a ta je, jak je Vám jistě známo, rozdílná. Jiná je u T20 a jiná u DSK 317. Taky doporučuju si prohlédnout fotogalerii Stanislava Melagy, je tam i fotka prodlouženého řazení s vyobrazením poloh jednotlivých rychlostních stupňů. Sice jste mi napsal na mou otázku co že to má Stanislav Melaga za převodovku, "přece DSK 137/S" a že je to docela dobře vidět a nechápete, proč se ptám, tak Vám doporučuju prohlédnout si tu fotogalerii a třeba jasně a dobře uvidíte, co je to za převodovku. Co z toho plyne? Třeba to, že čep vložený ze spodu a zajištěný nahoře je tam správně, tak se to dělalo, eliminuje to Vaše sundávání motoru z převodovky a taky to, že kdyby tam bylo spodní BZN bylo by s největší pravděpodobností orientováno tak, že místo pro závaří 33 kg by bylo pod horním závěsem a místo pro NT před strojem.
Motory B&S Vari systém nikdy nepoužíval a fa. Vari je nikdy neměla v nabídce jako pohonné jednotky pro uvedený stroj.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
Pergoly: nápady a inspirace pro krásné venkovní prostory
Pergola je krajinný prvek, který musí být v souladu s venkovním designem a architekturou domu. Velik...
Venkovní kuchyně: inspirace pro perfektní letní vaření
Pokud máte to štěstí, že bydlíte v domě, nevynechávejte myšlenku na vybudování venkovní kuchyně. Vař...
Nápady na malé zahrady, které udělají velký dojem
Pokud jde o zahrady, ne vždy platí, že větší je lepší. Zvláště pokud si můžete prostor přizpůsobit p...
7 nejprodávanějších AKU sekaček na trávu v českých e-shopech
Jaro se blíží a s ním i čas, kdy naše zahrady vyžadují více péče. Pro mnohé z nás, kteří hledají efe...
8 zahradnických tipů pro krásnou a úspěšnou zahradu
Zahradničení může být terapeutickým způsobem, jak se zbavit stresu, strávit čas o samotě a kochat se...
|
|
|
|